בנט: זה לא אסון אם לא נהיה בממשלה

יו"ר "הבית היהודי" מתח ביקורת על צירופה של ציפי לבני לקואליציה כשרת המשפטים והדגיש: "באנו לשרת את עם ישראל - מהקואליציה או מהאופוזיציה. תיקים ותפקידים לא יקנו אותנו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 20/02/13 20:23 י באדר התשעג

בנט: זה לא אסון אם לא נהיה בממשלה
יחצ, צילום: יחצ

יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, נשא הערב (ד‘) דברים בועידת המפלגה ומתח ביקורת על כניסתה של ציפי לבני, יו“ר ”התנועה“, לקואליציה של נתניהו.

”השאלה היא האם נחזק את ארץ ישראל ואת בירתנו ירושלים, או נפקיד את המשא ומתן בידי מי שכבר הציעה לחלק את ירושלים וכבר ויתרה על אריאל. הרכב הממשלה יכריע האם זו ממשלת הזדמנות, או ממשלת החמצה“, אמר בנט.

("באנו לשרת את עם ישראל, גם מהאופוזיציה", בנט הערב. צילום: יחצ)

”אנחנו נמצאים בצומת דרכים היסטורי והכדור נמצא אצל ראש הממשלה“, הוסיף בנט, ”האם נסתער על ההזדמנות הזו או שנחמיץ את גודל האירוע? האם נתמודד עם הנושא המורכב של חיבור החרדים לישראל, או נטמין את הראש בחול עם עוד מתווה סרק שרק יעזור לעבור מכשול פוליטי“.

בנט הוסיף כי "באנו לשרת את עם ישראל בכל דרך שהיא - מהקואליציה או מהאופוזיציה. זה לא יהיה אסון אם לא נהיה בממשלה. תיקים ותפקידים לא יקנו אותנו אלא רק הדרך תקבע. אם הממשלה החדשה כיוונה הסתערות על בעיות האמת של עם ישראל - אנחנו בפנים בתור שותף נאמן, אבל אם הכוונה היא רק לקנות עוד זמן - לא נהיה שם וזה לא אסון".

מוקדם יותר אישרה ועידת המפלגה את כל הצעותיו של היו“ר בנט: מינויו של ניר אורבך למנכ“ל המפלגה, קיבוע פריימריז למפלגה והחלטה כי בחירת שרי הממשלה ואיוש התפקידים הרשמיים של אנשי המפלגה תתבצע בהמלצת היו“ר בנט, אשר יקבע בעצמו את חלוקת התיקים והתפקידים ויביא אותם לאישור המפלגה.