בנט: המו"מ תקוע כבר שבוע, צריך להאיץ את התהליך

בישיבת סיעת "הבית היהודי" אמר היו"ר נפתלי בנט כי "מזה שבוע לא מתקיים משא ומתן משמעותי". לדבריו, "עד לרגע זה לא קיבלתי את קווי היסוד של הממשלה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/02/13 15:18 ח באדר התשעג

בנט: המו"מ תקוע כבר שבוע, צריך להאיץ את התהליך

ישיבת סיעת ”הבית היהודי“ התכנסה היום (ב‘) בכנסת לעדכון על המו“מ הקואליציוני שממשיך להתנהל. יו“ר המפלגה, נפתלי בנט, מתח ביקורת בישיבה על התנהלותו של נתניהו וטען כי ”מזה שבוע לא מתקיים משא ומתן משמעותי".

"הסיעה שלנו מעוניינת להיכנס לממשלה כדי לשרת נאמנה ואנחנו מעוניינים להיכנס עם נתניהו. ברגע שיחליטו לנהל משא ומתן אני מאמין שאפשר לסגור ממשלה תוך 24 שעות“, אמר בנט במהלך הישיבה.

יו“ר ”הבית היהודי“ ציין כי "אנחנו צריכים לברר מה קווי היסוד, מה הדרך ואז להיכנס. רק אחרי העקרונות אפשר יהיה לדבר על תיקים. עד לרגע זה לא קיבלתי קווי יסוד ואת ספר התקציב. אני קורא מכאן להאיץ את התהליך לטובת הציבור בישראל".

מוקדם יותר היום אמרה חברת הסיעה, איילת שקד, כי המפלגה לא נרתעת מישיבה באופוזיציה. "אם יתנהל משא ומתן רציני אפשר יהיה לעבוד ביחד. אני מקווה שלא נגיע לאופוזיציה, ההשקפות שלנו דומות לליכוד, אבל אנחנו לא נרתעים מהאופוזיציה. רוב הסיכויים שאנחנו נהיה בקואליציה", אמרה שקד ל-Ynet.