בנט הודיע: מקדים את הבחירות לראשות המפלגה

מנצל מומנטום חיובי: יו"ר הבית היהודי החל במהלכים כדי לערוך את הבחירות לראשות המפלגה. בהודעה שכתב לפעילים: "אחרי עשרות שנים שהימין נבחר – הפעם התחלנו למשול. לא לדבר, לעשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/17 12:25 י באדר התשעז

בנט הודיע: מקדים את הבחירות לראשות המפלגה
ישראל ברדוגו, צילום: ישראל ברדוגו

יו״ר מפלגת הבית היהודי, השר נפתלי בנט, פנה הבוקר (רביעי) למנכ״ל המפלגה, ניר אורבך וביקש להקדים את הבחירות המוקדמות לראשות יו"ר הבית היהודי מתוקף סמכותו לפי חוקת המפלגה.

מנכ"ל המפלגה זימן את ועדת הבחירות ואת מזכירות המפלגה לישיבה מחר בערב, על מנת לאשר את הבקשה ולקבוע לוחות זמנים לבחירות המוקדמות לכהונת יו״ר המפלגה. על פי בקשתו של בנט וועדת הבחירות תתכנס לקבוע מועד לאחר חג הפסח.

בהודעה שנשלחה לפעילי הבית היהודי כתב בנט בתחילת ההודעה כי "אור היערכות המפלגות השונות (ליכוד, עבודה וכו), גם אנו יוצאים לפריימריז לראשות המפלגה".

יו"ר הבית היהודי הבהיר עוד סיבה להקדמת הבחירות: "אני מבקש מכולם לנצל את ההזדמנות ולצרף כמה שיותר חברים חדשים לתנועה. אחרי עשרות שנים שהימין נבחר - הפעם התחלנו למשול. לא לדבר, לעשות. הובלתנו את תפיסת הביטחון בצוק איתן, חוק ההסדרה, מינוי השופטים המוצלח, וההשפעה הרחבה של כל השרים וחברי הכנסת שלנו על מדינת ישראל, מביאה את הציבור אלינו בהמוניו בדרך להנהגת המדינה. בעזרת השם נעשה ונצליח".

הדגשת ההצלחות של הבית היהודי מהווים מבחינת יו"ר המפלגה הזדמנות טובה להתמודדות כשאין באופק מועמדים המסוגלים לאיים על תפקידו".