בנט: אנשי הקרן החדשה הם לא אחים שלי

יו"ר הבית היהודי יוצא במתקפה נגד הקרן החדשה לישראל ומבהיר: "כן, אני מחרים מי שתוקף את החיילים שלנו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/02/15 11:41 טז בשבט התשעה

בנט: אנשי הקרן החדשה הם לא אחים שלי
גרשון אלינסון, צילום: גרשון אלינסון

בפוסט שפרסם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לפני שעה קלה הוא תוקף בחריפות את הקרן החדשה לישראל ומגדיר קו אדום מבחינתו: "כן, אני מחרים מי שתוקף את החיילים שלנו"

בפוסט צורף ציטוט שהובא כפי הנראה על ידי אנשים המזוהים עם הקרן החדשה, בו מציין כי "מדינת ישראל מוכיחה דבקות בערכי הנאציזם. הטנקים הפכו לוויאגרה הישראלית. ישראל מבצעת שחיטה של הפלסטינים", אך לא ברור דיו הקשר בין הציטוט לקרן החדשה.

"אנשי הקרן החדשה לישראל, תקשיבו טוב: מי שפוגעים ומכפישים ורודפים את חיילי צה"ל, הם לא אחים שלי", כותב בנט בתגובה לתקיפות מטעם אנשי הקרן החדשה ועיתון הארץ על שביטל השתתפותו באירוע של הצדדים.

"אני מוכן להתווכח על הכל. אני מוכן, בכאב לב, להתווכח עם יהודים שמוכנים לברוח מחבלי ארצנו ולמסור אותם לערבים. אני מוכן להתווכח עם מי שיוצא נגד הזהות היהודית של המדינה, ולעמוד איתן על כך שישראל היא מדינה יהודית עם ערכים יהודיים, אחרת אין לנו מה לעשות כאן. אני מתנגד לדעתן של כל המפלגות האחרות בכנסת, שמוכנות להקים מדינה פלסטינית בארץ שלנו. אני לא מבין את זה, אני אלחם בכך בכל כוחי", כותב בנט.

בנט מבהיר כי הוא "בז למי שתוקף את החיילים שלנו. לא אשתתף בארועים שלו כשאדע שהוא מיוזמיו, לא יהיה לי איתו שיח לעולם. מי שתוקף את החיילים שמגינים עלינו, הוא לא לגיטימי בעיני. הוא לא ישראלי בעיני".

"הקרן החדשה לישראל פועלת באופן שיטתי ועקבי לפגיעה בחיילי צה"ל, להאשמתם בפשעי מלחמה, בעינוי של הפלסטינים, בפגיעה בנשים ובילדים מתוך כוונה. הם פונים לאו"ם ולוועדות הכי עוינות לישראל ומנסים לשכנע אותם בכל כוחם כי ישראל היא פושעת מלחמה. הם אומרים שהחיילים שלנו, אתם, אני, חבריכם ומשפחותיכם, ילדיכם וחבריכם - הם פושעי מלחמה. הקרן החדשה לישראל משקיעה באמצעות ארגוניה ממון עצום ורב רק כדי לפגוע בחיילי צה"ל שמגינים עלינו בגופם", הוא כותב ומציין מספר דוגמאות.

"אומר את האמת: אני לא יודע מה גורם לאדם לקום בבוקר, ולפעול נגד החיילים שמגינים עליו, נגד הילדים של השכנים שלו וחבריו שמסכנים את חייהם למענו. זה גדול עלי"

"אני יודע באיזה משימות על אנושיות עומדים החיילים שלנו. כמה הם מסכנים את חייהם כדי לשמור על המוסר היהודי, על המוסר הצהל"י, על צלם אנוש - גם כשהם נלחמים מול חיות אדם המתחבאות מאחורי ילדים ומשגרות טילים על ילדים מעזה. עמדתי לצד החיילים שלנו כשרצו לתבוע אותם על פשעי מלחמה כעת בצוק איתן, עמדתי לצד החיילים כשפורסמה פרשת "דוד הנחלאווי" ופרשיות דומות של חיילים המהווים מטרה יומיומית להתנכלויות מתוכננות שאף חייל בעולם לא היה עומד בהן. ובכלל, אני מודה, אני לא אובייקטיבי. אני מאוהב בחיילים שלנו. אני חייל מילואים של צה"ל היום ואשאר חייל עד יומי האחרון. ומי שלא, הוא לא אח שלי", מסכם בנט.