בנט: אנחנו מפלגה של כל עם ישראל

יו"ר "הבית היהודי" נפגש עם פורום הצעירים המוניציפלי של המפלגה, כחלק מההיערכות לבחירות המקומיות באוקטובר. "אין ספק שמשהו חדש מתחיל בכל עיר ועיר", אמר לצעירים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 04/07/13 21:23 כו בתמוז התשעג

בנט: אנחנו מפלגה של כל עם ישראל
יחצ, צילום: יחצ

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, נפגש היום (ה‘) עם פורום הצעירים המוניציפלי של הבית היהודי, כחלק מהיערכות המפלגה לבחירות המוניציפליות שיתקיימו באוקטובר. במפגש השתתפו צעירים רבים, ביניהם נתנאל כהן ופז גליקמן, המתמודדים ברשימות הבית היהודי ברחבי הארץ ופעילים מרכזיים במטות המקומיים.

”אני שמח לראות את הפעילות הברוכה וההתחדשות של צעירי הבית היהודי כהמשך להצלחה בבחירות“, אמר בנט לצעירים, ”אנו פועלים להחזרת הנשמה היהודית למדינה, והשילוב הזה של צעירים וותיקים, חילונים ודתיים בכל מקום' הוא חלק בלתי נפרד מהמפלגה. אנחנו מפלגה של כל עם ישראל. אין ספק שמשהו חדש מתחיל בכל עיר ועיר“.

מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, הוסיף וציין כי "מפלגת הבית היהודי נערכת לקראת הבחירות המוניציפליות, והצעירים ישולבו בכל מטה ומטה ויפעלו לצד ראשי הסניף ומנהלי המטות. השילוב הזה יוביל הישגים ולשחזור ההצלחה גם בבחירות המקומיות".

במהלך המפגש נציגי הפורום הציגו מספר פרויקטים שנמצאים כעת בעיצומם של תהליך, כמו שיקום בתי כנסת בחיפה, הקמת כפר סטודנטים ביפו ומיזם חינוכי- חברתי בעפולה.