בנט: אמשיך להיות נודניק

"הליכוד אומר שאני נודניק ושלא צריך לשבת איתנו בממשלה הבאה" אומר בנט ומטיח בחזרה "אז עם מי תשבו? עם זהבה גלאון ומרב מיכאלי?"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 01/12/16 09:17 א בכסלו התשעז

בנט: אמשיך להיות נודניק
ששון תירם, צילום: ששון תירם

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, מגיב לטענות הליכוד ואומר כי ימשיך להתעקש על דברים החשובים למדינה. "הליכוד אומר שאני נודניק ושלא צריך לשבת איתנו בממשלה הבאה (אז עם מי תשבו? עם זהבה גלאון ומרב מיכאלי?)" כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו.

"אני באמת מבקש סליחה. סליחה שהייתי נודניק ולא אפשרתי לשחרר מחבלים. סליחה שהייתי נודניק ומנעתי הקפאת בניה. סליחה שהייתי נודניק והתעקשתי שאיילת שקד תהיה שרת משפטים ותשנה את המערכת. סליחה שהייתי נודניק והתעקשתי לומר שאני נגד מדינה פלסטינית. סליחה שהייתי נודניק והתעקשתי לתת לצבא כלים בצוק איתן. והאמת? אני אמשיך להיות נודניק. כי ככה חונכתי: בדברים שחשובים למדינה שלנו, אסור לוותר".

דבריו של השר בנט נאמרו בתגובה לפוסט שפירסם הבוקר ח"כ דוד אמסלם מהליכוד בו הוא מאשים את בנט בכך שטיפס על עץ גבוה מדי בנושא עמונה. "בנט הוא מחולל בעיות סדרתי" כתב ח"כ אמסלם. "עושה פוליטיקה קטנה וחשבונות של מנדטים. הגיע הזמן שיתרכז בענייני משרדו ויפסיק לייצר משברים".

הדברים בין ח"כ אמסלם לשר בנט הגיעו לאור ההתרחשויות במליאת הכנסת אתמול בצהריים. כפי שפורסם ב'כיפה', חוק ההסדרה אמור היה לעלות להצבעה במליאת הכנסת אך שר האוצר משה כחלון התנגד לכך ואיים כי לא יתמוך בחוק. בתגובה הודיע שר החינוך נפתלי בנט לקבינט כי לא ישתף פעולה עם הקואליציה עד שיעבור חוק ההסדרה וכי בדומה לכחלון- הבית היהודי תפר גם היא את המשמעת הקואליציונית. יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן הסיר את כל הצעות החוק של הקואליציה מסדר היום של המליאה מתוך חשש כי חברי הכנסת יפרו את המשמעת הקואליציונית.