בנט אמר "יריתי בביבי כדור בין העיניים" וננזף על ידי נתניהו

"ביבי דיבר בחוץ לארץ על מהלך חד צדדי - וחזר בו, רק אחרי שיריתי לו כדור בין העיניים". כך אמר השר בנט בפגישה בנושא ההקפאה שהתקיימה בשבוע שעבר עם פעילים בבית היהודי. נתניהו נזף בבנט בעקבות הפרסומים

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 23/11/15 13:19 יא בכסלו התשעו

בנט אמר "יריתי בביבי כדור בין העיניים" וננזף על ידי נתניהו
Yonatan Sindel/Flash90, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המתיחות בקואליציה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר החינוך נפתלי בנט נמשכת כאשר בגלי צה"ל נחשפת הבוקר הקלטה נוספת מפגישה שערך השר בנט עם פעילים בבית היהודי, בה הוא אומר: "ביבי דיבר בחוץ לארץ על מהלך חד צדדי - וחזר בו, רק אחרי שיריתי לו כדור בין העיניים". שר החקלאות, אורי אריאל, שנכח במקום, הזהיר מיד ואמר "שים לב למה שאתה אומר" והשר בנט מיהר להבהיר כי מדובר במטאפורה והזכיר לנוכחים, שוב, שלא להדליף את תוכן השיחה. בתגובה להקלטה הבוקר התקשר ראש הממשלה נתניהו לשר בנט ונזף בו על הדברים ואמר לו כי הדברים אינם ראויים וסותרים לחלוטין את העובדות.

את הדברים אמר השר בנט בשיחה סגורה עם פעילי הבית היהודי מיו"ש, עליה דיווחנו באתר כיפה בשבוע שעבר. במהלך השיחה דרש השר בנט את הוצאת מכשירי הטלפון מהחדר והזהיר את הנוכחים שלא להדליף את תוכן השיחה. כאמור, תוכן השיחה אכן הודלף ובמהלכה אמר השר בנט כי הטענות נגד הממשלה על אי-בניה בהתנחלויות לא מוצדות כיוון ש"לבית היהודי יש רק 8 מנדטים ולא שלושים" וכי אי אפשר לקרוא לממשלה זו ממשלת ימין לאור התנהלותו של ראש הממשלה בנושא הקפאת הבניה.

בתגובה לפרסומים בגלי צה"ל על דבריו, הגיב השר בנט: "אין ספק שמדובר במטאפורה לא מוצלחת לרעיון מסוכן, והשר בנט ימשיך להלחם בכל רעיון לנסיגה חד-צדדית עד שיוסר מסדר היום לצמיתות".

ב'מטה הישובים לשבירת הקפאה' שחבריו נכחו הפגישה הגיבו גם הם להדלפות ואמרו: ״זו זכותו של כל שר בישראל להיפגש ולדון עם כל מגזר הנמצא במצוקה. זו זכותו של השר בנט לשרת את תושבי יהודה ושומרון נוכח מצוקת ההקפאה והטרור בה הם חיים. אנו בהחלט מצפים לשוב ולהיפגש גם עם השר בנט כפי שסוכם בפגישה האחרונה עמו, לטובת תושבי יהודה ושומרון. זו זכות לתת שרות״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן