בנט: אבו מאזן הוא גרסה קיצונית יותר של אסד מודל 99

בסיור ברמת הגולן התייחס בנט לשיחות המשא ומתן עם הפלסטינים "אותם מומחים שהסבירו שצריך לרדת מהגולן מסבירים היום שצריך לוותר על נכסנו בשביל פיסת נייר מהליגה הערבית ואבו מאזן"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/03/14 16:58 כג באדר ב'

בנט: אבו מאזן הוא גרסה קיצונית יותר של אסד מודל 99
דוברות בנט, צילום: דוברות בנט

יו״ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ביקר היום ברמת הגולן, ליד נחל היהודיה פגש השר התארגנות של חיילים מחטיבה 188 לקראת יציאה לתרגיל חטיבתי. השר עלה על הטנק ושוחח עם תומר מפקד הטנק מאלקנה על השירות הצבאי ועל ותכניותיו לשחרור. בנט אמר בחיוך ״אם הצלחת להרים אותי לטנק, כנראה באמת אנחנו הצבא החזק בעולם״

במצפה קונטרה אמר בנט: "הליגה הערבית חזרה היום לימי חרטום, אז הם שללו את השלום איתנו, היום הם כבר שוללים את זכותנו להתקיים במדינה יהודית.
"כשאני נמצא כאן בתצפית קונטרה בגולן, אני רק מדמיין מה היה קורה אם הטרוריסטים מאל קעידה היו נמצאים כאן ומאיימים על הילדים שלנו", הוסיף בנט. "לצערי מומחי הביטחון שהסבירו לנו למה צריך לרדת מהגולן אלה אותם מומחים שמסבירים היום איך צריך לוותר על נכסינו בשביל פיסת נייר מהליגה ערבית ואבן מאזן. זה לא קרה כאן בגולן, זה לא יקרה בשום מקום בארץ ישראל. אבו מאזן הוא גרסה קיצונית יותר של אסד מודל 99"

בנט סיפר כי בשנת 74 או 75 הגיע פרופ' למדיניות מהרווארד לביקור בליווי יוני נתניהו. בסוף הסיור השתכנע מיוני נתניהו שהוא "בעד שטחים תמורת שלום, שאנחנו צריכים עוד שטחים כדי שיהיה עוד שלום". "רק שנבין מה היה הראש של יוני נתניהו", הוסיף.