בנות אולפנה בפתח תקווה מכרו מוצרים מהשומרון

בנות אולפנת "למרחב" בפתח תקווה יזמו הקמת דוכן הסברה על ההתיישבות. השבוע הן הרחיבו את הפעילות ומכרו מוצרים מהשומרון. "הייתה היענות גדולה", הן מספרות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/13 17:32 טז בטבת התשעד

בנות אולפנה בפתח תקווה מכרו מוצרים מהשומרון

מזה כמה שבועות שבנות אולפנת 'למרחב' בפתח תקווה מקימות מידי שבוע דוכן הסברה על התיישבות ביו"ש במדרחוב העירוני. השבוע החליטו הבנות לא להסתפק בהסברה ולעזור להתיישבות על ידי מכירת מוצרים מהשומרון. "הייתה היענות גדולה", הם מספרות ומציינות כי נמכרו מוצרים רבים בהם שמן זית מיצהר, מזון אורגני מאיתמר, תכשיטים מכפר תפוח, קוסמטיקה טבעית מכפר תפוח ועוד. "התושבים שמחו לראות ולרכוש מוצרים מיישובי השומרון והופתעו מהמבחר הרב", הוסיפו.

המיזם לדוכן ההסברה החל כשהבנות פנו לוועד מתיישבי השומרון, שהתגייס ליוזמה והעמיד לרשותן את הלוגיסטיקה הנדרשת. בין היתר מעביר הוועד לבנות חומרי הסברה של המועצה האזורית שומרון ומועצת יש"ע. "התושבים מראים נכונות להתגייס למאבק לעמן ההתיישבות", אומרות הבנות.

גדי דעי, רכז הפעילות של ועד המתיישבים, מוסיף: "בשקט בשקט ציפי לבני מנהלת מגעים עם הערבים, אנחנו לא נפקיר את השטח גם כשהמו"מ מתקיים בחדרים אפלים ובלי חשיפה של התקשורת. נדאג שהציבורי הישראלי יהיה מודע לכך שעצם ניהול המשא ומתן עם אויבנו הוא כניעה לטרור". בוועד המתיישבים קוראים לקבוצות צעירים ממוסדות חינוך נוספים שמעוניינים להצטרף למיזם לפנות דרך עמוד הפייסבוק של הוועד.