בן ארי לאומ"ץ: למה לא הגשתם תלונה נגד טיבי או גלאון?

בתגובה לכיפה טוען ח"כ מיכאל בן ארי, נוכח התלונה שהגישה נגדו תנועת אומ"ץ, כי הוא איננו חוזר בו מדברי הביקורת שמתח על שופטי בג"ץ. "אמת דיברתי, הם חונטה שפוגעת אנושות בדמוקרטיה", אמר

חדשות כיפה אורי פולק 28/03/12 15:08 ה בניסן התשעב

בן ארי לאומ"ץ: למה לא הגשתם תלונה נגד טיבי או גלאון?
יחצ, צילום: יחצ

ח"כ מיכאל בן ארי מגיב היום (ד') לכיפה בעקבות התלונה שהגישה נגדו תנועת אומ"ץ, בטענה כי הסית נגד שופטי בית המשפט העליון במסגרת ועידת תנועת "ארץ ישראל שלנו" שנערכה השבוע.

בתגובה לכיפה טוען בן ארי כי "מסתבר שלפי דעת אנשי אומ"ץ, חופש הביטוי שייך רק למי שנלחם ומסית נגד מדינת ישראל. מוזר שלא שמענו את אנשי אומ"ץ מגישים תלונה כנגד זועבי או טיבי או גלאון שמגדפים ומסיתים נגד יהודים ונגד חיילי צה"ל".

עוד טען בן ארי בתגובתו כי הוא ישמח "ללמד את אנשי אומ"ץ כלל במשפטים, לפיו קיימת טענת 'אמת דיברתי'. ואכן, לדעתי, ג'ובראן, גרונסי ובייניש הם חונטה שבוחרת את עצמה, פוגעת אנושות בדמוקרטיה ואני עומד מאחורי הדברים ונחוש להפוך את בית המשפט בישראל לבית משפטי יהודי, ציוני ודמוקרטי".

כפי שדווח בכיפה, הבוקר הגישה תנועת אומ"ץ תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד ח"כ בן ארי לאחר שזה טען השבוע כי "החונטה של ג'ובראן, גרוניס ואחרים לא תערער על החזרה שלנו לארץ". ב"אומ"ץ" טענו כי "אמירות אלו מהוות התבטאויות קשות הגובלות בהסתה נגד השופטים היושבים על כס המשפט בישראל ויש לראותן בחומרה רבה ולגנותן מכל וכל".