בן ארי: רק פריימריז משותף יכריע מה המחנה הלאומי רוצה

ועידת "ארץ ישראל שלנו" עסקה בביקורת חריפה על החלטת בג"ץ לדחיית פשרת מגרון. ח"כ בן ארי תקף את המתיישבים: "ארץ ישראל היא אמא, ועל אמא לא מתפשרים"

חדשות כיפה אורי פולק 27/03/12 10:45 ד בניסן התשעב

בן ארי: רק פריימריז משותף יכריע מה המחנה הלאומי רוצה
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

תנועת הימין "ארץ ישראל שלנו" קיימה אמש (ב') ועידת פעילים בתל אביב, בה השתתפו כ-500 מפעילי המפלגה. במרכז האירוע עמדה התקפה חריפה על החלטת בג"ץ, שהתקבלה כיממה קודם לכן, על דחיית פשרת מגרון בין המדינה למתיישבים.

ח"כ מיכאל בן ארי בחר לתקוף את בג"ץ באומרו כי רוב השופטים החברים בו משתייכים ל"חונטה סגורה וגזענית שמפלה בין דם לדם ודין לדין". לדבריו, "שופטי בית המשפט העליון הנאורים, לא אוכפים ברהט, הם לא אוכפים את החוק באום אל פחם, אך גיבורים על אנשי מגרון". בן ארי קרא לתושבי מגרון "להפסיק את התמימות ואת ההתנהלות מול הממשלה. ארץ ישראל היא אמא שלנו ועל אמא לא עושים הסכמי פשרה. צריך לצאת למאבק במגרון".

כמו כן התייחס בן ארי למצב הפוליטי בימין וקרא לאחדות השורות בין מפלגות הימין. "אין זה סוד שרוב הציבור הכתום תומך במאבק חסר פשרות ועמידה איתנה על עקרונות. אם יש מחלוקת בין "הבית היהודי" ל"איחוד הלאומי", נדמה לי שרוב הציבור תומך בקו לא מתפשר", ציין בן ארי.

לדבריו, "הציבור רוצה לראות אותנו מתחבר אל העם, עלינו להילחם במסתננים הבלתי חוקיים, באויבים שלנו בכנסת ולהיאבק בשופטים לא הוגנים כגרוניס, ביניש, וגובראן". אם יש מחלוקת אני מציע לקיים פריימריז שבו יוכרע אחת ולתמיד מה המחנה הלאומי רוצה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן