בית כנסת בתל אביב ספג פגיעה ישירה, סגן השר בן דהן: נממן מיגוניות

בית כנסת ברחוב סוקולוב בתל אביב ספג פגיעה ישירה של רקטה. סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן הודיע כי המשרד לשירותי דת יממן מיגוניות לבתי כנסת בקו האש

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 11/07/14 15:12 יג בתמוז התשעד

בית כנסת בתל אביב ספג פגיעה ישירה, סגן השר בן דהן: נממן מיגוניות
_Nigel-cc-by, צילום: _Nigel-cc-by

בית הכנסת ברחוב סוקולוב בתל אביב ספג היום (ו') פגיעה ישירה של רקטה. מדובר כפי הנראה בבית כנסת ראשון שנפגע, אך הערב צפויים אלפים להגיע לבתי כנסת באזורים שונים בארץ והדבר מעלה באופן משמעותי את הסיכון לפגיעה בשל ההתקהלות.

סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן הודיע בתגובה לפגיעה בבית הכנסת כי המשרד לשירותי דת יממן מיגוניות לבתי כנסת בקו האש. עוד הנחה סגן השר את המועצות הדתיות להנחות את המתפללים ברחבי הארץ להישמע להוראות פיקוד העורף.

(צילום: דוברות בן דהן)

סגן השר הורה לתקצב מיגוניות לבתי כנסת בשלב ראשון בעוטף עזה ובשדרות. אתמול סייר סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, בבאר שבע, שדרות ועוטף עזה וראה כי כמעט ואין מענה לבתי כנסת מבחינת מיגון והורה להצטרף להחלטת הממשלה לחיזוק הדרום.

"זה מצב בלתי מתקבל על הדעת ואני אפעל ככל יכולתי לסייע במיגון מבני הדת ולהביא לאזרחי ישראל שירותי דת בטוחים וידידותיים בשעת חירום", אמר סגן השר.

"נדהמתי לראות אתמול שאפילו בעוטף עזה אין מיגון ראוי למתפללים שמגיע שלוש פעמים לבית הכנסת. יהודים ימשיכו להתפלל ולכן עלינו לפעול במהירות למגן את בתי הכנסת. אני קורא לאוצר להבין שמיגון מבני הדת הוא בעדיפות עליונה ולתקצב את המטרה הזו בהתאם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן