בית הספר מעלה עלה באש

שריפה פרצה במשרדי בית הספר לקולנוע אך רוב בית הספר לא ניזוק. כרגע לא מתקיימים לימודים במקום אך בהנהלת בית הספר מקווים כי המקום יחזור לשגרה בתוך מספר ימים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/01/14 14:30 יט בשבט התשעד

שריפה פרצה לפנות בוקר (ב') במשרדי בית הספר מעלה במרכז העיר ירושלים. שכנים שראו את הלהבות הזעיקו את מכבי האש שעמלו על כיבוי השריפה במשך זמן רב. הנהלת בית הספר הגיעה למקום אף היא לשם הערכת נזקים ראשונית. כרגע אין מידע לגבי הסיבות לפריצת השריפה וכל הכיוונים נחקרים.

השריפה פרצה במשרדי הנהלת בית הספר מעלה וגרמה נזק כבד לרכוש במקום. עם זאת כיתות הלימוד לא נפגעו. בעקבות השריפה מקיימים בהנהלת בית הספר הערכות מצב וכרגע הלימודים במקום לא מתקיימים. עם זאת, מקווים בהנהלה כי הלימודים יחזרו לסדרם בימים הקרובים.

בהודעה שפרסמו קראו בהנהלה לא להגיע למקום ולאפשר לכוחות להשיב את הסדר על כנו. "ברוך השם אף אחד לא נפגע", נכתב בהודעה. "הכל בבדיקה. נא לא להגיע היום לבית הספר".

בית הספר מעלה, הממוקם בסמוך למרכז העיר ירושלים, נחשב לייחודי בין בתי הספר לקולנוע בעולם בניסיונותיו ליצור שפה ויזואלית חדשה המביאה אל המסך מאוצרות התרבות היהודית. מדי שנה מופקים ב"מעלה" סרטים קצרים, עלילתיים ותיעודיים, המייצגים את ישראל כל שנה בפסטיבלים בין-לאומיים. בעשר השנים האחרונות זכו סרטי ביה"ס בעשרות פרסים ותארים, ובהמשך ישיר, השתלבו בוגרי בית הספר בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בארץ.