ביתו של מיכי מרק: "אין לי ארץ אחרת"

מאות רבות של אנשים צעדו היום ממקום הירצחו של מיכי מרק לעתניאל בקריאה לממשלה להילחם בטרור בנחישות. שירה חריף, ביתו של מיכי מרק אמרה בעצרת: "האדמה שוב מתבוססת הפעם בדמי של אבי מבקשת שמתוך זה תצמח שמחה וחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/16 20:16 ד בתמוז התשעו

ביתו של מיכי מרק: "אין לי ארץ אחרת"
מועצת ישע, צילום: מועצת ישע

מאות בני אדם צעדו היום (א) מזירת הפיגוע בו נרצח מיכי מרק הי"ד ליישוב עתניאל בהר חברון, בקריאה לממשלה להילחםבטרור בנחישות.

הצעדה יצאה מצומת אדוריים ותסתיים בעתניאל, שם נערכת עצרת מחאה. בין הצועדים - בני משפחותיהם של הרב מרק והלל אריאל הי"ד שנרצחה במיטתה, חברי כנסת, רבנים וראשי המועצות האזורית.

בין הצועדים היו גם בניו של מיכי מרק וקרובי משפחה נוספים שרצו ממקום הרצח ועד עתניאל:

(צילום: מועצת ישע)

הרצים, משמאל לימין:מנחם קלמנזון אחיין, פדיה מרק, שלומי מרק, יאיר באט (בן דוד), נתנאל מרק, אמציה חריף (חתן)

במועצת יש"ע שארגנו את האירוע אמרו: "אפשר וחייבים לעצור את הטרור. פגיעה במרקם החיים של הסביבה התומכת בטרור תחזיר את ההרתעה ותמנע את הפיגועים. אנו דורשים מראש הממשלה ומחברי הקבינט לשנות כיוון, להפסיק את מדיניות ההכלה ולהחזיר את ההרתעה''.

(צילום: מועצת ישע)

בעצרת אמר סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן:

"ממשלת ישראל פועלת בשני מישורים: הביטחוני וחיזוק ההתיישבות. בנושא הביטחוני אושרו תקציבים לשיפור מערכת ההתרעה סביב הישוב; התקנת תאורה בכביש שבין בית חגי לעתניאל; בקרוב יתחילו עבודות לשיפור תוואי הכביש בין עתניאל לשימעה. כל אלה הם צעדים של ביטחון ובטיחות. ביטחון המתיישבים שנעים על הצירים.

במישור ההתיישבותי, היום החליטה ממשלת ישראל לחזק את ההתיישבות בקרית ארבע ובאזור דרום הר חברון. צריך להבין שמטרת הטרור היא סילוקנו מאדמתנו, אנחנו נחזק את ההתיישבות ובכך נסכל את מטרתם. בחיזוק ההתיישבות אנחנו מודיעים לעולם כי חזרנו לארצנו כדי לא לעזוב אותה לעולם.

שירה חריף, ביתו של מיכי מרק הי"ד אמרה בעצרת:

"אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת

בגוף כואב בלב בוער כאן הוא ביתי.

תודה לכל מי שהגיע מהארץ כולה ומעתניאל.

בכלל לא ברור לי איך אפשר לדבר על אבא בעבר אך ברור לי הקשר החזק של אבא להר חברון הכל בשקט באהבה גדולה הוא האמין במקום באנשים אנשי שלום ואהבה.

האדמה שוב מתבוססת הפעם בדמי של אבי מבקשת שמתוך זה תצמח שמחה וחיים. כל אחד יהיה שותף לעבודת הפיתוח רק בשלום ואהבה.

נוער יקר לכו תגידו להורים כמה אתם אוהבים עשו זאת לזכר האבא היקר שהיה לנו.

לעולם-לעתים חושבים שיודעים מה קורה אך לא באמת, יש פה אהבה ועיניים טובות המיחלות לשלום".