בואנה זה אחלה כסף

בעקבות היענות הרבה האריך מפעל הפיס את מועד הגשת החיבורים לתחרות "וקנה לך חבר"

חדשות כיפה שירה רביד 17/04/12 22:13 כה בניסן התשעב

בואנה זה אחלה כסף
דוד שי, ויקיפדיה העברית, צילום: דוד שי, ויקיפדיה העברית

מפעל הפיס הודיע השבוע כי בעקבות היענות הרבה, ולבקשת הציבור, הוחלט במפעל הפיס להקל על הציבור ולהאריך את מועד הגשת החיבורים עד לתאריך י' בסיוון תשע"ב 31.5.12.

עד כה הוגשו לוועדת הסינון מאות חיבורים שמתוכם תבחר הוועדה את חמשת החיבורים התורניים המובילים. חבר השופטים של התחרות מורכב מרבנים בכירים בציונות הדתית, הרב יעקב אריאל, רב העיר ונשיא ישיבת הסדר רמת גן, הרב מרדכי גרינברג, ראש ישיבת כרם ביבנה, הרב רא"ם הכהן, ראש ישיבת עתניאל, הרב יגאל לרר, חבר ביה"ד הרבני בפתח תקווה, הרב זלמן מלמד, ראש ישיבת בית אל ורב היישוב, הרב חיים סבתו, מראשי ישיבת מעלי אדומים והרב יעקב שפירא, ראש ישיבת מרכז הרב וחבר מועצת הרבנות הראשית בישראל.

הזוכה במקום הראשון יקבל פרס כספי בסך 20,000 ש"ח כמו גם הוצאה לאור של ספר ובו כל חידושי תורתו. הזוכה הזוכה במקום שני יקבל 10,000 ₪, הזוכה במקום השלישי יקבל 5,000 ₪,זוכים במקומות הרביעי ועד העשירי יקבלו תווי קניה לרכישת ספרים בסך של 1,000 ₪ כל אחד.

כפי שפורסם לראשונה בכיפה, התחרות המתקיימת תחת הכותרת "וקנה לך חבר",התקיימה בשנתיים האחרונות בפנייה אל הציבור החרדי. בעקבות הפרסומים בכיפה בשנה שעברה, נעתרו במפעל הפיס לקיים תחרות ייעודית למגזר הדתי לאומי, במקביל לתחרות המתקיימת במגזר החרדי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן