"באמונה" מגבשת עמותה לרכישת המגרש האחרון בהר חומה

לאחרונה הוציאה רשות מקרקעי ישראל מכרז לבניית 80 דירות בשכונת הר חומה בירושלים. סמנכ"ל השיווק בחברת באמונה, רונן וייל: "העמותה תוזיל את מחירי הדירות ב-20-25 אחוז ממחירי השוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/13 15:22 כח בתשרי התשעד

"באמונה" מגבשת עמותה לרכישת המגרש האחרון בהר חומה
Avishai ka-cc-by, צילום: Avishai ka-cc-by

חברת הנדל“ן ”באמונה“ הבונה לציבור הדתי מגבשת בימים אלה עמותה לרכישת המגרש האחרון בשכונת הר חומה בירושלים. לאחרונה הוציאה רשות מקרקעי ישראל מכרז לבניית 80 דירות בשכונה.

”באמונה“ מקווים לשווק דירות שלושה חדרים במחיר התחלתי של 950 אלף שקל. דירות ארבעה חדרים ימכרו במסגרת העמותה במחיר התחלתי של 1.1 מיליון שקל ודירות 5 חדרים ימכרו במחיר התחלתי של 1.260 מיליון שקל.

"מדובר בהוזלה משמעותית של מחירי הדירות בפרויקט לעומת מחירי השוק", מסביר סמנכ"ל השיווק בחברת באמונה רונן וייל, "במידה והעמותה תזכה, מדובר בהנחה משמעותית בשיעור של 25% לפחות. אין ספק שהתגבשות קונים באמצעות עמותה או קבוצת רכישה מוכיחה את עצמה. בדרך הזו אנו ממצליחים להוזיל משמעותית את מחירי הדיור. בימים אלה זה הפתרון לזוגות הצעירים המבקשים לרכוש דירה במחירים שפויים תוך נטילת משכנתא בטוחה ללא מינופים גבוהים וסיכונים מיותרים".

שכונת הר חומה בירושלים ממוקמת בדרום מזרח העיר ירושלים כך שהיא מהווה את הגבול הדרום מזרחי של העיר. בשכונה נבנו ואוכלסו עד כה כ-5,000 יחידות דיור היא נמצאת עוד בבניה ומושכת אליה זוגות צעירים רבים.

יעד נוסף אותו מסמנת חברת באמונה הוא הישוב אריאל, בשל קרבת הישוב לאזור המרכז. גם שם מגבשת החברה עמותה לצורך רכישת מגרש הממוקם סמוך לאוניברסיטה וצמוד לגרעין נצרים, לבנייה של 27 דירות. העמותה תנוהל על ידי חברת יעדים בניהולם של אבי מלכה ורני נווה המשווקים כיום דירות ארבעה חדרים כולל מרפסת החל מ-769 אלף שקל. דירות חמישה חדרים עם מרפסת ישווקו החל מ-849 אלף שקל.

"המחיר הינו הזול ביותר לדירת 4 חדרים באריאל והוא נמוך ב-25% ממחירי השוק", מסביר נווה, "העיר אריאל נמצאת בתנופת פיתוח מתמדת והיא חוותה עליה משמעותית במחירי הדירות . מדובר בעיר הממוקמת במרחק 25 דקות בלבד מהמרכז. היום שמחירי דירות בפ"ת וראש העין גבוהים, אריאל נותנת מענה למחירי הדיור".