ארגון חוננו תבע לדין תורה, שיבי פרומן התעלם

פרומן תקף בחריפות את חוננו ובארגון החליטו לתבוע אותו בבי"ד, אך הוא התעלם מההזמנות הרבות. פרומן: "מוטב שיעשו חשבון נפש ולא ילחמו במי שנלחם עבור ההתיישבות ביו"ש"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 01/06/16 13:50 כד באייר התשעו

ארגון חוננו תבע לדין תורה, שיבי פרומן התעלם

ארגון חוננו תבע בבית הדין 'ארץ חמדה-גזית' את שיבי פרומן על התבטאויותיו נגד הארגון בפייסבוק ובגלי צה"ל לפני כמה חודשים אך פרומן התחמק מההזמנות לדיונים שנשלחו אליו עשר(!) פעמים. בעקבות כך התיר בית הדין לחוננו לפנות לבית המשפט כדי לתבוע פרומן.

כזכור, כתב פרומן בדף הפייסבוק שלו "אני מציע לשלוח את החשבון על הטבח החברתי שעובר ויעבור על ציבור המתנחלים לארגון חוננו שסחף במניפולציות זולות ובשקרים, אנשים ישרי לב, מיטב חברי לחבק ולגונן על הגרועים בחשודים שגרם להם שלא מדעת לחבק ולהגן על הגרועה שבתופעות מצאו עצמם נלחמים במדינה".

בראיון שנערך עמו בתכניתו של רינו צרור בגל"צ טען פרומן כי בחוננו מדריכים את הנערים כיצד לשבש חקירות וכדומה פרומן הגדיר בראיון את חוננו כ"ארגון שהוא קורת גג למי שפגע בערבים או למי שנלחם בשלטון", כשהוא מצביע על איתמר בן גביר כסמל של הארגון.

בחוננו דרשו מפרומן לחזור בו עוד תוך כדי שידור באמצעות עו"ד זמר אך הוא סירב לחזור בו למרות שהובהר לו שהם מתכוונים לתבוע אותו.

בארגון חוננו סרבו להתייחס לדברים כל עוד הדברים בבירור תורני בבית דין. גורם אשר מעורה בפרטים סיפר ל'כיפה' כי "בכוונת אנשי חוננו היה לערוך בירור מסודר עם מר פרומן בפני בית הדין כמו שראוי שיהודים מבררים בינהם עניינים. כנראה שמר פרומן לא פתוח לברר דברים באופן תורני ומכובד, והוא בחר להתחמק ולא לכבד את בית הדין" מאשים הגורם ומוסיף, "חבל שהוא אינו לוקח אחריות על דבריו ומעשיו ומרשה לעצמו להשתלח באחרים ולא ליצור שיח וברור אמיתי ומעמיק כמו שראוי לאדם תורני".

פרומן עצמו הגיב ל'כיפה' על הדברים ואמר, "כשחזרנו מבית החולים, אחרי שאשתי נדקרה, חיכה לי זר פרחים ממנהיגי ציבור פלסטיני מבית לחם ומכתב תביעה מארגון "חננו". מוטב שיעשו חשבון נפש ולא ילחמו במי שנלחם עבור ההתיישבות ביו"ש".