"אפעל לחיזוק הציונות הדתית"

שר החינוך גדעון סער השתתף באירוע ההצדעה השנתי לארגון "לאורו נלך" והבטיח: "אמשיך לקדם את הציונות הדתית בכל שדרת החברה הישראלית"

חדשות כיפה אורי פולק 24/03/11 00:00 יח באדר ב'

"אפעל לחיזוק הציונות הדתית"
מתן רבי, צילום: מתן רבי

"הציונות הדתית היא מנוע רב עוצמה בכל תחומי החיים של החברה הישראלית. אפעל להמשיך ולחזק את המגמה הזו" - כך אמר אמש (ד) שר החינוך, גדעון סער, באירוע ההצדעה השנתי לארגון "לאורו נלך", התנועה החינוכית להתנדבות הפועלת להנצחת משנתו של הרב משה צבי נריה זצ"ל.

מאות בני נוער מישיבות תיכוניות ואולפנות מכל רחבי הארץ השתתפו באירוע שהתקיים במעמד אישים ורבנים מהציונות הדתית. למעלה מ-4,500 מתנדבים חברים בארגון "לאורו נלך", הפועל מאז שנת 2003. הפעילות של "לאורו נלך" זכתה להכרה ממשלתית והפכה אותו לחלק מתוכנית הליבה של המעורבות החברתית, בשיתוף עם משרד החינוך.


(הרבנית נריה ושר החינוך בכנס, צילום: יחצ)


"כשהוצגה לי הפעילות המרשימה של ארגון "לאורו נלך", אמרתי לאנשי התנועה מילה אחת, שאני לא נוהג לומר אותה סתם כך - "קדימה"", סיפר שר החינוך, שציין כי הארגון מצליח להיות אנטיתזה למגמה בחברה הישראלית של השנים האחרונות, שהולכת ושוכחת מהציבור ומצטמצמת אל ענייני הפרט.

"כשר החינוך אני אמשיך לסייע לארגון הפועל לקידום התנדבות בקרב בני הנוער ואת הפעילות של הציונות הדתית בכל שדרת החברה הישראלית", הבטיח השר סער שהוסיף כי דרכו החינוך של הרב נריה זצ"ל, הרואה את הדרך הממלכתית מתוך ראייה של כלל ישראל והבנת הערך הגדול של החינוך, היא זו שהפכה את הציונות הדתית לרלוונטית בחינוך, באקדמיה, בצבא, בהתיישבות ובכלכלה.