אמו של יהודה הישראלי: קוראת לראש הממשלה לתת לבני את הכבוד הראוי

הישראלי פונה בסרטון נרגש לראש הממשלה בבקשה דחופה לטפל בשיקומו של בנה שנמנע בשל העובדה שהוא מתגורר בעפרה שנמצאת מעבר לקו הירוק. "זה לא עניין פוליטי, אין פה ימין או שמאל"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 29/05/16 10:13 כא באייר התשעו

איריס הישראלי, אמו של החייל יהודה הישראלי, שנפצע קשה מאד במבצע צוק איתן פונה הבוקר (א') בסרטון נרגש כשעיניה דומעות, לראש הממשלה בנימין נתניהו, בבקשה שיסייע לשיקומו של בנה.

כזכור, הישראלי לא יכול לצאת מבית החולים ולעבור להמשך השיקום בביתו. ועדה של משרד הביטחון קבעה כי יש להקים יחידת דיור חדשה צמודה להורים שתהיה נגישה ללוחם שנפצע אלא שעד כה הבנייה לא יצאה לפועל, למרות שהכסף לבנייתה כבר הוקצה. זאת בשל העובדה שמשרד הביטחון לא מאשר לבנות רמפה מתאימה כדי שיהיה מונגש לכיסא גלגלים. הסיבה - הוא גר מעבר לקו הירוק בישוב עפרה והואיל ולישוב אין תכנית בניין ערים (תב"ע) מסודרת, כל בנייה בו היא לכאורה בלתי חוקית.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/529201648230.mp4[/embed]

יהודה הישראלי נפצע בשעה שיצא לאתר את סגן הדר גולדין הי"ד, שגופתו נחטפה למנהרות החמאס ולא הושבה עד היום. הוא נפצע מרסיס בראשו, היה חודשים ארוכים במצב של 'צמח' ורק לאחרונה הוא החל לתקשר עם הסביבה ואפילו לדבר קצת, אך מסע השיקום שלו עוד ארוך.

"מדובר פה לא בסיפור פוליטי. אין פה ימין או שמאל, דתיים או חילונים, אלא זה החייל של כולנו ואני קוראת לך לתת לו את הכבוד הראוי ואת הזכות לשיקום", קוראת אמו של הישראלי לנתניהו רגע לפני ישיבת הממשלה מתוך תקווה שהממשלה תסייע למקרה מעורר הזעם של בנה.