אלקין: מצפים ממפלגות המחנה הלאומי לנהל מו"מ בלי משחקים פוליטיים וסחיטות

יו"ר סיעת הליכוד זאב אלקין קרא הבוקר בבית הנשיא למפלגות שלא להגזים בדרישותיהם ולנהוג באחריות. "ישראל זקוקה כמה שיותר מהר לממשלה יציבה ומתפקדת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/03/15 13:14 ב בניסן התשעה

אלקין: מצפים ממפלגות המחנה הלאומי לנהל מו"מ בלי משחקים פוליטיים וסחיטות
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הבית היהודי מעוניין בשלושה תיקים לפחות, מתוכם שניים בכירים, כולנו, ש"ס ויהדות התורה מעוניינים בנתחים מהעוגה גם כן, ועל כן המשא ומתן הקואליציוני בין המפלגות שמעוניינות כולן להיות שממשלה הבאה, צפוי להיות רצוף דרישות גבוהות, חלקן בכמות שאינה עולה בקנה אחד עם המציאות.

הבוקר החלו ראשי הסיעות השונות להגיע לבית הנשיא כדי להמליץ בפני נשיא המדינה ראובן ריבלין על זהות המועמד שירכיב את הממשלה הבאה. הבוקר הבאנו ב'כיפה' את דבריו של נפתלי בנט שאמר כי המשא ומתן ייתארך, והיום בצהריים יוצא יו"ר סיעת הליכוד זאב אלקין בקריאה חד משמעית למפלגות - תרגעו ומהר.

"אני קורא מכאן לכל ראשי המפלגות, בוודאי אלה שמשייכים את עצמם למחנה הלאומי, להמליץ על נתניהו ולנהל מו״מ קואליציוני מהיר בלי משחקים פוליטיים וסחיטות. ישראל זקוקה כמה שיותר מהר לממשלה יציבה ומתפקדת ואני מצפה משאר סיעות הבית לגלות אחריות ולנהוג בהתאם לכך, אמר אליקין.

"אין ספק שהנשיא צודק בדבריו והציבור אמר את דברו בצורה חדה וברורה. הבחירות הפעם היו במידה רבה אישיות בניסיון להגיד ״רק לא נתניהו״ והציבור אמר ״כן נתניהו״. על כן הליכוד ממליץ כמובן על בנימין נתניהו כמועמדנו לראשות הממשלה", הוסיף.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן