"אליאב היה סמל למסירות והתמדה"

בכרמי צור מתאבלים על מותו של הקצין אליאב גלמן, שנהרג מירי תועה של חיילי צה"ל. "הוא לא עשה רעש, אבל לא היה אדיש. ידעת מה יש לו בפנים"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 24/02/16 16:58 טו באדר א'

"אליאב היה סמל למסירות והתמדה"
דוברות מדא, באדיבות המשפחה, צילום: דוברות מדא, באדיבות המשפחה

"מסירות של אבא לילדים. מסירות והתמדה בכל תחום. כשהילדים חוזרים יוצא לשחק איתם בכדור, כל בוקר גם בתפילה, הגיע מוקדם לפתוח את בית הכנסת. כל הדברים שהוא עשה היו סמל למסירות והתמדה" כך אמר נתנאל ארנברג, חבר של אליאב גלמן, הקצין שנהרג היום (ד') בפיגוע בגוש עציון,בשיחה ל'כיפה'.

"בשקט ובצניעות, אבל זה לא רק צניעות, זה שקט נפשי שאתה יודע שבתוך האדם, הוא כל כך גדול וכל כך רחב, ובחוץ לא ראו את זה. אי אפשר היה לתאר את זה אחרת, זה מסירות ושקט נפשי". הוסיף ארנברג, שגר בשכנות לצד אליאב גלמן במשך השנים האחרונות.

בשיחות שהיו לנתנאל עם אליאב, סיפר כי דיברו הרבה על המצב הביטחוני "בגלל שחלק מבני משפחתו עובדים במקצועות צבאיים, השיח איתו עסק במצב הביטחוני. הוא היה איש קבע שתרם ועשה המון. הייתה לו מסירות בכל דבר שהוא עשה".

"זו משפחה מאוד שורשית, אחיו הוא קב"ט בקריית ארבע, כל האחים הם קצינים ביחידות מובחרות, והוא היה מ"פ בצנחנים. עכשיו יהיו לו שלושה ילדים שיגדלו בלי אבא" אמר ארנברג בכאב. "יש לו מסירות למשפחה, הוא היה סמל ביישוב. אנשים היו חוזרים הבייתה וקולטים אותו מבלה עם הילדים, שהוא נוסע באופניים זה תמיד עם הילדים, יש לו מתקן עם מקום לילד על אופניים. זו סמליות של משפחתיות.כולם ידעו עליו אבל הוא לא בלט, זה מה שמיוחד בו".

ארנברג ביקש להדגיש כי ביישוב מחבקים את חיילי צה"ל "אנחנו לא כועסים על הירי התועה. אנחנו מחזקים ותומכים בחיילים".

הלוויתו של אליאב גלמן, תתקיים הערב בשעה 21:30 בבית העלמין בכפר עציון.