איציק זרגרי יתמודד מטעם "האיחוד הלאומי" במועצת הר חברון

זרגרי, מזכיר ותושב היישוב מעון, מכהן כמנכ"ל מכון "ראשית" וכעוזרו של שר השיכון אורי אריאל. הבחירות יתקיימו רק עוד שלושה חודשים, אך זרגרי כבר מתכנן את קידום הבנייה באזור

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/13 20:53 כו בתשרי התשעד

איציק זרגרי יתמודד מטעם "האיחוד הלאומי" במועצת הר חברון

איציק זרגרי, פעיל ציבורי שהחליט לקפוץ אל הפוליטיקה, יתמודד מטעם ”האיחוד הלאומי - הבית היהודי“ בבחירות המקומיות לראשות מועצת הר חברון שיתקיימו בעוד כשלושה חודשים.

זרגרי, בן 51, נשוי לחוה, אב לחמישה וסב לנכד, הינו תושב היישוב מעון. בארבע השנים האחרונות הוא מכהן בתור מזכיר היישוב. כמו כן הוא מכהן כמנכ"ל מכון "ראשית" ולשר השיכון והבינוי אורי אריאל הוא משמש כעוזר. הוא הקים וניהל את היישוב 'הדר ביתר', כיום - העיר ביתר והקים וניהל את הקריה החינוכית - סביבתית והגרעין התורני במצפה רמון.

"כל עניין הבנייה בהר חברון, הוא תחום שחייב תנופה וקידום, כמו גם התעסוקה ביישובים שחייבת להתרחב והקניית איכות חיים טובה יותר לכל האזור", אומר זרגרי, "אני חושב שמדי פעם אנשים שוכחים שהם גרים באחד האזורים היותר יפים בארץ ישראל. מקום עם היסטוריה עם הווה ועם עתיד. אמנם ישנם דברים שצריך לשנות ולחשוב עליהם מחדש“.

נחי אייל, מנכ"ל ”האיחוד הלאומי“, אומר כי "איציק יזם חברתי בעל נסיון מוכח. כמי שעסק בהקמת התיישבות חדשה בביתר, ובהקמת הקריה החינוכית במצפה רמון כמו גם הניסיון המצטבר בתחום ההתיישבות. הוא האדם המתאים והראוי להמשיך את מפעל ההתיישבות ופיתוח מרקם החיים בהר חברון. אני משוכנע שאיציק יצעיד את המועצה להישגים מרשימים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן