אייל גולן נגד וורצמן: אתבע אותך

בכנס מנהלי הציונות הדתית אמר סגן החינוך ח"כ אבי וורצמן כי יש להוקיע את אייל גולן על מעשיו. עורכי דינו של גולן שיגרו מכתב לחבר הכנסת ובו דרישת התנצלות ופיצוי על הנזק

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 30/01/14 10:23 כט בשבט התשעד

אייל גולן נגד וורצמן: אתבע אותך
יחצ, צילום: יחצ

הזמר אייל גולן מאיים כי יגיש תביעה משפטית נגד סגן שר החינוך, ח"כ אבי וורצמן, מהבית היהודי. הסיבה להגשת התביעה היא התבטאות של סגן השר נגד אייל גולן בכנס הציונות הדתית שלשום שם אמר ח"כ וורצמן כי יש להוקיע את אייל גולן.

ח"כ אבי וורצמן התבטא בכנס מנהלי הציונות הדתית ואמר כי יש להוקיע את הזמר אייל גולן זאת בעקבות העדויות החדשות מחקירת הזמר בפרשיית המין עם הקטינות. ח"כ וורצמן אמר כי "איך אפשר שילדים ילכו להופעות של דבר כזה. זה מחליא אותי. התפרקות של ערכים".

בתגובה לדבריו שיגרו עורכי דינו של גולן, שי אליאס וליזי דלילי, כפי שהתפרסם הבוקר בידיעות אחרונות, מכתב לח"כ וורצמן בו הם דורשים התנצלות ופיצוי על הנזק שהסב לגולן. עורכי הדין אמדו את הנזק במיליוני שקלים ואיימו על ח"כ וורצמן שאם לא יתנצל יגישו נגדו תביעת דיבה בסך מיליוני שקלים.

בלשכת סגן השר וורצמן מהבית היהודי קיבלו את איומיו של גולן בנחת רוח. זאת בשל העובדה כי כלל לא ניתן לתבוע את חבר כנסת על התבטאויותיו הנאמרות במסגרת תפקידו. כך שחסינותו של ח"כ וורצמן כלל לא מאפשר לאייל גולן לתבוע אותו דיבה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן