אופס: הקריין התבלבל בין מפלגת כולנו למפלגת הברסלבים

תעמולת הבחירות ששודרה היום לראשונה ברדיו סיפקה טעות מבדחת כאשר הקריין הציג את מפלגת 'כולנו נ נח' אך השמיע את התשדיר של כחלון

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 03/03/15 10:58 יב באדר התשעה

אופס: הקריין התבלבל בין מפלגת כולנו למפלגת הברסלבים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

תשדירי הבחירות ברדיו שהחלו היום (ג') בשעה 9 בבוקר, סיפקו כמה רגעים משעשעים כאשר הקריין התבלבל הציג את מפלגת 'כולנו נ נח' שסימנה 'ץף' והשמיע את התשדיר הלא נכון, תשדיר הבחירות של מפלגת 'כולנו' של משה כחלון. יצוין, כי גם לאחר סיום התשדיר הקריין לא שם לב לטעות והמשיך מבלי לתקן את הטעות.

במפלגת כולנו זעמו על הטעות ודרשו לעצור מיידית את תשדירי תעמולת הבחירות ברדיו לאחר שוועדת הבחירות המרכזית "יצרה ברשלנות פגיעה קשה במפלגה תוך שיוך אותיות שגויות בתשדירי התעמולה של המפלגה ואי שימוש באות הנכונה של מפלגת כולנו בראשות משה כחלון כ'", כלשונם.

כחלון הרגיל להתמודד עם חברות הסלולר דרש פיצוי ב'זמן אויר' ובכמות על התקלה שביצעה לדבריו וועדת הבחירות המרכזית. מפלגת כולנו הודיעה כי תדרוש פיצוי נזקי מיידי, הן מצד מי שאחראים במישרין והן מצד ועדת הבחירות המרכזית. "במחדל החמור שהתרחש היום נגרם נזק כספי אולם חמור מכך, נפגע עיקרון השוויון ובוצעה הטעיית בחירות חמורה", נמסר.

העיתונאים הרבים שעקבו הבוקר אחר התשדירים ברדיו ציינו בבדיחות שאולי עכשיו יש סיכוי למפלגת 'כולנו נ נח' לעבור את אחוז החסימה.