תנועת חזון גייסה 100 אלף חותמים: "נעמיד סדר יום יהודי במדינת ישראל"

התנועה שעומדת מאחורי הקמפיין "אמא ואבא=משפחה" עמדה ביעד החתימות שהציבה לעצמה שעתיים לפני סוף הקמפיין

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/19 19:43 טז באדר א'

תנועת חזון גייסה 100 אלף חותמים: "נעמיד סדר יום יהודי במדינת ישראל"
שלט החוצות שהוסר, וגרם לנציג 'הארץ' לפנות לתנועת 'חזון', צילום: תנועת חזון

תנועת חזון, שיצאה אתמול ל-36 שעות של החתמה על האמנה הישראלית, עמדה ביעד של החתמת 100 אלף חתימות. התנועה הגיעה ליעד מוקדם מהצפוי שעתיים לפני סוף הקמפיין.

בתנועה מציינים כי למרות שהם הגיעו ליעד, בשעות שנותרו עד לסיום הקמפיין הם הציבו יעד נוסף של 120 אלף חתימות, ועדיין ניתן לחתום על האמנה. בנוסף, בתנועה מודים לכל 5703 המחתימים שפעלו מאז תחילת המבצע על מנת שהתנועה תצליח להגיע אל היעד.

באמנה מתחייבים החותמים לתמוך רק במפלגות שיחזקו את הזהות היהודית של מדינת ישראל ויפעלו למען ערכים של מסורת, שבת ומשפחה. באמנה נכתב כי "היהדות היא סלע קיומנו בארץ ישראל". החתומים על האמנה מתחייבים יתמכו רק במפלגות שיחזקו את הזהות של מדינת ישראל ויפעלו למען הערכים של מסורת, שבת ומשפחה.

בין החותמים ניתן למצוא גם רבנים וראשי ישיבות בכירים מהציונות הדתית שחתמו על האמנה. ברשימת הרבנים ניתן למצוא את רבה הראשי של ירושלים, הרב אריה שטרן וכן את רבה הראשי של הערי העתיקה, הרב אביגדור נבנצאל. כמו כן ניתן למצוא רבנים בכירים נוספים כמו הרב צבי טאו, הרב דוב ליאור, הרב שבתאי סבתו, הרב אליהו זייני,  הרב ברוך וידר, הרב צבי קוסטינר וכן ראשי ישיבות נוספים, רבני יישובים ועוד. סך הכל חתמו על האמנה למעלה מ- 250 רבנים.

במהלך היום הזה, צוותי שטח מטעם התנועה הגיעו לכל רחבי הארץ בעזרת שמונה ניידות החתמה שהושכרו למען הצלחת המבצע. ניידות ההחתמה הגיעו ל74 מוקדים, בין היתר, גם לפתחי מוסדות שונים בציונות הדתית ופתחו שם חמ"ל החתמות מיוחד עם מערכת מחשוב וטלפונים. כך תלמידי אותו המוסד יכלו לחתום על האמנה וכן לערוך טלפונים לאנשים שהם מכירים ולהחתים גם אותם.

בתנועת חזון מסרו: "100,000 חותמים בתוך זמן קצר זו העדות הטובה ביותר לכך שהציבור רוצה מסורת, רוצה חיים של משמעות ורוצה מדינה בריאה. בע"ה התנועה תפעל יחד עם הציבור הגדול שהתגייס למען סדר יום יהודי למדינת ישראל".