תנועת 'אם תרצו' מתנערת מרונן שובל

תנועת 'אם תרצו' לא מוכנה להזדהות עם תמיכתו של היו"ר לשעבר, רונן שובל במועמד עופר ברקוביץ ותוקפת את התחקיר של ערוץ 20: "הטעייה מכוונת של הציבור"

חדשות כיפה מירב כהן 27/09/18 10:05 יח בתשרי התשעט

תנועת 'אם תרצו' מתנערת מרונן שובל
רונן שובל, צילום: Flash 90

מתנועת "אם תרצו" מסתייגת מתמיכתו של רונן שובל, יו"ר התנועה לשעבר, מתמיכתו במועמד לראשות ירושלים, עופר ברקוביץ: "תנועת "אם תרצו" איננה תומכת בשום מועמד לראשות העיר ירושלים"

לאחרונה הופצו שמועות בירושלים המנסות לקשור את ברקוביץ כאיש הקרן החדשה לישראל.  ד״ר רונן שובל מייסד תנועת ״אם תרצו״ אשר הייתה הראשונה לחשוף את הקרן החדשה ופועלת כנגדה עד היום, הוציא הודעה תמיכה בברקוביץ: ״אני מכיר את עופר ברקוביץ' באופן אישי ואין בינו והתעוררות שום קשר לקרן החדשה."

תנועת 'אם תרצו' מתנגדים לחיבור בינם לבין היו"ר לשעבר ומיהרו להגיב:"רונן שובל הוא אדם פרטי וככזה זכותו להגיב בכל נושא באשר הוא. למרות שכמייסד "אם תרצו", רונן תמיד ישאר מזוהה עם התנועה במידה כזו או אחרת, הוא אינו נושא בשום תפקיד רשמי בתנועה זה חצי עשור. יודגש כי רונן אינו מעורב בשום הליך של קבלת החלטות, אינו חשוף לשום מידע באגף המחקר או כל אגף אחר בתנועה זה חמש שנים, במישרין או בעקיפין.

בתנועה תקפו את ערוץ 20, שחשפו את התמיכה של שובל במועמד הירושלמי:" כל ניסיון לקשור את שמה של התנועה לפעילות פוליטית או לטעון אפילו במרומז שהיא תומכת במועמד כזה או אחר, הינו שקר וכזב, שלא לומר הטעייה מכוונת של הציבור. תנועת "אם תרצו" איננה תומכת בשום מועמד לראשות העיר ירושלים, וסומכת באופן מלא על תושבי עיר הנצח הקדושה שיעניקו את גורל ניהול העיר לאדם הראוי לכך."
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן