תמיכה מפתיעה לעופר ברקוביץ'

סנגור מפתיע למועמד לראשות עיריית ירושלים עופר ברקוביץ'. רונן שובל מייסד אם תרצו התייצב לצידו ומזים את השמועות על חיבור בין הקרן החדשה לברקוביץ' והתעוררות

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/18 17:56 יז בתשרי התשעט

תמיכה מפתיעה לעופר ברקוביץ'
עופר ברקוביץ', צילום: רפי קוץ

קמפיין הבחירות בירושלים סוער ויצרי, ולאחרונה הופצו שמועות בירושלים המנסות לקשור את המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ כאיש הקרן החדשה לישראל. 

מי שהחליט לשים סוף לשמועות הללו הינו לא אחר מאשר ד״ר רונן שובל מייסד תנועת ״אם תרצו״ אשר הייתה הראשונה לחשוף את הקרן החדשה ופועלת כנגדה עד היום. בהודעה שמסר שובל הוא כתב: ״אני מכיר את עופר ברקוביץ' באופן אישי ואין בינו והתעוררות שום קשר לקרן החדשה.

"זה גם המקום לספר כי ברשימת התעוררות, כמו גם ברשימות נוספות, מתמודדים בוגרי "אם תרצו" רבים, הפועלים למען עתיד טוב יותר לירושלים, איש-איש במקומו״.  

שובל המשיך והתייחס לטוהר הבחירות בירושלים ואמר כי ״לירושלים מגיעה מערכת בחירות ללא הכפשות, כזו שתנוהל בצורה שתכבד את המועמדים ויותר מכך את המשרה הרמה, ואת שם העיר ירושלים".

המועמד לראשות העיר ירושלים עופר ברקוביץ מסר: ״אני מודה לד״ר רונן שובל על הדברים. לצערי בשבועות האחרונים אנו מתמודדים עם ניסיונות לפזר פייק ניוז שפל. מציע לחבריי המתמודדים בבחירות בירושלים להמשיך ולדבר אל ליבו של הבוחר במהות ולא בהכפשות ובהסטת השיח למקומות לא ראויים.