נגנבו לכם אופניים? המשטרה מזמינה אתכם לזהות אותם

באזורים רבים בארץ מתרחשת מכת גניבות אופניים כשריבוי האופניים החשמליים רק מגבירה את המוטיבציה של הגנבים. עתה, במשטרת ישראל יוצאים במבצע החזרת אופניים גנובות - כך זה הולך להתבצע

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 24/08/23 19:40 ז באלול התשפג

נגנבו לכם אופניים? המשטרה מזמינה אתכם לזהות אותם
אופניים, מכת גנבות בכל הארץ, צילום: Nati Shohat/Flash90

בשנים האחרונות האופניים חזרו לאופנה. לאחר שנים בהם נזנח כלי התחבורה הדו גלגלי, הוא חזר בגדול כאשר ההתפתחות הטכנולוגית והופעתם של האופניים החשמליים הפכו לפופולריים ביותר. גם חדירתם של שירותי המשלוחים לחיינו הפכו את הכלי לכזה שרואים יום יום כל היום. אך עם ההתפתחות בתחום יש גם צד שני, מכת גניבות האופניים. עתה במשטרה נערכים למבצע גדול על מנת להחזיר אופניים וקורקינטים גנובים לבעליהם.

ההחזרה תתבצע בתחנת שר"ת בתל אביב

במשטרת ישראל פעלו בחודשים האחרונים על מנת לאתר כמה שיותר אופניים גנובות ועתה נערכים למסירתם לבעליהם במידה ויוכלו להוכיח את בעלותם על האופניים. ההחזרה תתבצע בתחנת שר"ת בתל אביב.

מבצע החזרת האופניים

מבצע החזרת האופניים צילום: דוברות המשטרה

"עורכים מבצע החזרה של האופניים לקורבנות"

בהודעה של המשטרה נכתב: "מבצע החזרת אופניים חשמליים גנובים בתחנת שר"ת. שוטרי תחנת שר"ת פעלו באינטנסיביות בחודשים האחרונים במאבקם בתופעת גניבת אופניים חשמליים, לאחר מעצרים רבים של גנבי אופניים והחרמתם, שוטרי תחנת שר"ת עורכים מבצע החזרה של האופניים לקורבנות". במשטרה אומרים כי מי שהיה קורבן אשר נגנבו לו אופניים חשמליים, מוזמן להגיע לתחנה עם הוכחה ותיעוד של תיאור האופניים על פי הלו"ז המפורסם ויוכל לקבלת חזרה במידה ואכן נמצאו.