בעקבות תאונה חריגה: עומסים כבדים בכביש 1

פקקים חריגים נרשמים הבוקר בכביש המוביל לירושלים לאחר תאונה בין שתי משאיות. הכביש פקוק בין מחלף לטרון לשורש וממחלף הראל לכיוון חוות שער הגיא

חדשות כיפה חדשות 14/03/23 08:09 כא באדר התשפג | עודכן בתאריך 14/03/23 09:06

בעקבות תאונה חריגה: עומסים כבדים בכביש 1
תאונה בכביש 1, פקקים בדרך, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

פקקי ענק בכביש 1: בעקבות תאונה בין שתי משאיות הבוקר (ג') בכביש 1, נרשמים הבוקר פקקים חריגים בדרך לירושלים. בעומס העיקרי הוא בין מחלף לטרון למחלף שורש בדרך לירושלים ובין מחלף הראל לצומת חוות שער הגיא.

במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים דווח על תאונת דרכים בין 2 משאיות בכביש 1 סמוך למחלף שורש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, 2 פצועים בהם: גבר כבן 40 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ו-1 במצב קל.

זירת התאונה בכביש 1

זירת התאונה בכביש 1 צילום: כבאות והצלה ארצי

"חילצנו את הלכוד והעברנו אותו לידי גורמי הרפואה"

רשף משה ביטון-מפקד משמרת בתחנה אזורית בית שמש סיפר על מאמצי החילוץ: הגענו 3 צוותי כיבוי לתאונת דרכים בכביש 1, 300 מטר לפני מחלף שורש לכיוון ירושלים. ראינו תאונה בין שתי משאיות כאשר נהג של אחד המשאיות היה לכוד. התחלנו במהירות בפעולות חילוץ ע"י כלים יעודיים, יש לציין שפעולות החילוץ היו מורכבות ואינטנסיביות עקב מצב המשאית לאחר התאונה. חילצנו את הלכוד והעברנו אותו לידי גורמי הרפואה. גורמי הרפואה הגדירו את הלכוד במצב בינוני.

פקק בכניסה לירושלים. ארכיון

פקק בכניסה לירושלים. ארכיון צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מפגינים חסמו את הכביש המוביל למשרדי הממשלה

בתוך כך, גם בכביש המוביל למשרדי הממשלה בירושלים, נרשמו עומסים כאשר מפגינים ממתנגדי הרפורמה המשפטית, אזקו עצמם אחד לשני וחסמו את הכביש. במשטרה פועלים על מנת לפזר את החסימה ולאפשר מעבר כל רכב.