שכר התחלתי של 32 אלף: המדינה מחפשת אדם לתפקיד אטרקטיבי במיוחד

בקרוב יחל לפעול מטוב כנף ציון שישמש את ראש הממשלה ונשיא המדינה במהלך נסיעותיהם לחו"ל. נציבות שירות המדינה פרסמה מכרז לניהול המטוס. מה התנאים לקבלה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/23 22:57 א בשבט התשפג

שכר התחלתי של 32 אלף: המדינה מחפשת אדם לתפקיד אטרקטיבי במיוחד
כנף ציון, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ניהול מטוס כנף ציון: בקרוב ולאחר עיכובים רבים, סערות וגם קרקוע יחל מטוס כנף ציון לשמש את ראש הממשלה והנשיא בנסיעותיהם המדיניות לחו"ל. עד אז מתכוננים בנציבות שירות המדינה למהלך וכעט יוצאים במכרז למציאת מנהל שיהיה אחראי על ניהולו השוטף של המטוס.

אחראי על תפעול שוטף ותקשורת עם המשרדים הרלוונטיים

למעשה התפקיד יהיה אחראי על ניהולו של המטוס והתחזוקה השוטפת שלו, על פיקוח ותיאום בין בעלי התפקידים שאמונים על הפעלת המטוס. בנוסף יהיה אחראי מנהל המטוס על הכשירות האווירית של המטוס וגם על הטייס הראשי שיטיס את המטוס ועל הקשר עם התעשייה האווירית שיצרה את המטוס.

לפיד

לפיד, הטיל ווטו על המטוס | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מנהל מטוס "כנף ציון" יהיה אחראי בין היתר על הקשר עם המשרדים הרלוונטיים כמו משרד הביטחון, השב"כ, חיל האוויר ומשרד ראש הממשלה. המשכורת כמו שנכתב בכותרת תהיה זהה למשכורות של דרגה 42-44 במשרה מלאה במשרד ראש הממשלה, מה שאומר סכום התחלתי של 32 אלף שקלים בחודש.

כל הסערות סביב המטוס

המטוס שמבוסס על מטוס בואינג ישן שנרכש על ידי המדינה ושודרג משמעותית על ידי התעשייה האווירית, היהמעורב בשלל סערות החל מרכישתו ועד לעיכובים באספקתו ולאחר מכן עם חילופי הממשלות, סוכם בין ראשי הממשלה לשעבר לפיד ובנט כי המטוס יקורקע בזמן כהונת ממשלתם, עתה עם חזרתו של נתניהו לראשות הממשלה, חוזר המטוס לפעילות ויושמש בקרוב מאוד.