תביעה נוספת: גנץ תובע את ישראל היום בסכום של מילון שקלים

יו"ר כחול לבן הגיש תביעת לשון הרע נגד העיתון, עורכו וכתבת שפרסמה כתבה, בה נטען כי אישה נוספת התלוננה נגד הרמטכ"ל לשעבר בגין הטרדה מינית שלכאורה ביצע בה בעבר: "רשלנות עיתונאית בולטת וחוסר תום לב ברור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/19 09:01 ל באדר א'

תביעה נוספת: גנץ תובע את ישראל היום בסכום של מילון שקלים
יו"ר מפלגת 'חוסן לישראל' בני גנץ, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

ראש כחול לבן והמועמד לתפקיד ראש הממשלה, בני גנץ, הגישה הבוקר (ה') תביעת לשון הרע בסך מיליון שקלים נגד עיתון ישראל היום, העורך שלה ואחת העיתונאיות בו, בגין כתבות שפורסמו בעניינו, לפיהן הטריד לכאורה מינית נערות לפני יותר מ-40 שנה.

התביעה הוגשה נגד העיתון, העורך בועז ביסמוט והכתבת דניאל רוט-אבנר, בטענה "בגין סדרה של פרסומים כוזבים הנוגעים להאשמות בדויות שפרסמה לגביו בפייסבוק נאוה ג'ייקובס".

בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד בעז בן צור, כרמל בן צור וגיא רוה, נכתב כי ישראל היום "פרסם כתבה, בה טענות על 'תלונה נוספת' כביכול נגד גנץ, מאת אחיה של אותה 'מתלוננת'. וזאת, על אף שהטענות שהועלו בה הן כוזבות, ואף הופרכו בצורה פוזיטיבית על ידי אותה 'מתלוננת', אשר ציינה: 'מבחינתי אין סיפור כז.. זה מבחינתי לא קרה'".

בנוסף, הובהר בכתב התביעה, כי "ישראל היום פרסם בדיקת פוליגרף, וזאת על אף שמדובר בבדיקה מפוקפקת בעליל, שהוסתרו ממנה בצורה תמוהה פרטים, והיא חסרת כל ערך. העיתון אף סירב למסור 'בדיקה' זו. נוכח כך נטען כי ישראל היום פעל ברשלנות עיתונאית בולטת, מבלי שבוצעו בדיקות מחייבות מינימליות ובחוסר תום לב ברור".

נציגיו של גנץ אף האשימו את העיתון כי "הפרסומים נועדו לפגוע בו פוליטית, שכן ישראל היום פועל בשירותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו". לדברי גנץ, "במסגרת קמפיין הבחירות של נתניהו הוטחו בו הכפשות שונות, ודומה כי 'ישראל היום' החליט לנקוט כל אמצעי "כדי לקדם את עניינו הפוליטי של מר נתניהו".

בשבוע שעבר הגיש גנץ תביעה דומה, בסכום של חצי מילון שקלים, נגד נאווה רון ג''יקובס שטענה בדף הפייסבוק שלה כי חשף בפניה את איבר מינו בזמן שהייתה נערה לפני יותר מארבעה עשורים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן