שקד: לא חולמת על בנייה מחדש של גוש קטיף

שרת המשפטים התייחסה לעימותים הקשים בגבול עזה, ואמרה כי "אין מנוס מלכבוש את הרצועה", אך היא "לא חושבת שזה מה שצריך לעשות בתקופה הזו". על העברת השגרירות: "האמריקנים לא דרשו מאיתנו כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/18 08:56 א בסיון התשעח

שקד: לא חולמת על בנייה מחדש של גוש קטיף
השרה שקד, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

"אם רוצים את הגבול עם עזה שקט לחלוטין - אין מנוס מלכבוש את הרצועה", כך אמרה הבוקר (ג') שרת המשפטים, איילת שקד, בריאיון לגל"צ שבו התייחסה לעימותים הקשים בגבול עזה.

עם זאת, היא סייגה את דבריה ואמרה כי היא "לא חושבת שזה מה שצריך לעשות בתקופה הזו". שקד הוסיפה כי היא אינה חולמת על בנייה מחדש של גוש קטיף ואמרה: "לא חושבת שהיום צריך לבנות את היישובים שם".

עוד אמרה שקד כי בישראל "לא חוששים מתביעות בין לאומיות נגד חיילי צה"ל בבית הדין בהאג. לוחמי צה"ל פועלים היטב לפי נהלי הפתיחה באש". לדבריה, היא לא מתרגשת מהכותרות בעולם המאשימות את ישראל בטבח, ואמרה: "זה לא נעים, אבל אנחנו למודי ניסיון ונדע להתמודד".

בנוגע להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים אמרה: "האמריקנים לא דרשו מאיתנו כלום בשביל העברת השגרירות לירושלים. הם עשו את זה קודם כל בשביל עצמם, טראמפ התחייב לבוחריו. ראו את ההתרגשות גם על פניהם".

עימותים בגבול עזה

"לא חוששים מתביעות בין לאומיות". עימותים בגבול עזהצילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן