שקד בסרטון למצביעים: "להצביע לימין החדש או לבית היהודי"

שרת המשפטים פנתה לציבור הדתי לאומי בבקשה להצביע רק לה או למפלגה שעזבה ולא לפייגלין: "הדבר שהכי חשוב לזהות זו לגליזציה. זו לא הציונות הדתית שאני מכירה. זו מפלגה שלא מתחייבת לשבת עם ממשלת ימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/19 10:18 יג באדר ב'

שקד בסרטון למצביעים: "להצביע לימין החדש או לבית היהודי"
מבקשת שיצביעו רק לה או לחבר מפלגתה לשעבר. שקד וסמוטריץ, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים, איילת שקד, קראה למצביעי הציונות הדתית להצביע למפלגתה או למפלגת הבית היהודי, כך עלה מסרטון שפרסם בטוויטר העיתונאי זאב קם מכאן.

"הסברתי לכמה חברים בצפון", אמרה שקד בסרטון, "למה לא מצביעים לזהות וכן לימין החדש או הבית היהודי".

בהמשך היא הסבירה כי "מפלגת זהות זו מפלגה שהדבר שהכי חשוב לה בסופו של דבר זו לגליזציה. זו לא הציונות הדתית שאני מכירה. חוץ מזה, זו מפלגה שלא מתחייבת לשבת עם ממשלת ימין ואתם מצביעים לגנץ".

בתוך כך דווח הבוקר בכאן כי בימין החדש החליטו לשים בחזית קמפיין המפלגה את שקד במקומו של בנט, זאת בשל הירידה האחרונה בסקרים וכן מאחר ושרת המשפטים נחשבת לפופולרית יותר מאשר חברה להנהגת המפלגה. בימין החדש, כך פורסם, מאמינים כי שקד מסוגלת להשיב למפלגה את המנדטים שעברו למפלגות אחרות כמו זהות ואיחוד מפלגות הימין.

בסוף השבוע שעבר הודתה שקד בפאנל בחירות כי חלק מקולות מפלגתה עברו לזו של משה פייגלין: ""הקולות שלנו הלכו לזהות של פייגלין", אמרה ועקצה את יו"ר זהות כשציינה כי "בסופו של דבר הציבור צריך לתת את הקול לאנשי עשייה".