שלטי הבחירות של גנץ ישארו

לאחר שמטה שילה אדלר עתר לוועדת הבחירות במטרה לפסול ולהסיר את מודעותיו של גנץ, קיבל השופט ארנון דראל, יו"ר וועדת הבחירות האזורית יהודה, את בקשתו של מטה גנץ להשלים את המידע המועט שחסר במודעות ובכך קיבל את עמדת גנץ שהמודעות ישארו על כנן.

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/18 16:01 יז בחשון התשעט

שלטי הבחירות של גנץ ישארו
ישראל גנץ, צילום: יחצ

יו"ר וועדת הבחירות האזורית יהודה השופט ארנון דראל, דחה את בקשת מטה שילה אדלר להסרת מודעותיו של ישראל גנץ בגין פרסום של סקרים שלא על פי כל הוראות החוק.

לאחר שהורה השופט דראל אמש (ה') על הסרת מודעות הסקרים שפרסם מטה ישראל גנץ, היום (ו') הופך השופט את החלטתו וקבע כי יש להסתפק בהוספת המידע הזניח שהיה חסר ואין צורך בהסרתן.

בנוסף לכך השופט האריך את מועד הביצוע וקבע כי הוספת המידע תתבצע עד למוצ"ש בחצות.

כעת, על מטה גנץ להשלים את המידע החסר עד חצות הלילה בין שבת לראשון, ולאחר מכן לא יהיה צורך בהסרתן.

וכך כותב השופט דראל בהחלטתו:  "כמו כן נעתר לבקשה להדביק על המודעות את המידע החסר כך שפרסום המודעות, לאחר ההדבקה, יעלה בקנה אחד עם הוראות החוק, ללא צורך בהסרתן. 

"לא ראיתי ממש בנימוקי ההתנגדות מצד העותר (מטה אדלר ש.ש). בהינתן כי מדובר ביום שישי ובמועצה שבה ישובים רבים, וכן בהתחשב במהותה של ההפרה ובמידה הפחותה יחסית של חומרתה, האיזון בין השיקולים השונים מאפשר את הארכת המועד".  

ממטה גנץ נמסר בתגובה: "אנו שמחים שעמדתנו התקבלה ע"י השופט דראל. אנו מצרים על כך שמטה אדלר מחפש בכל דרך אפשרית לפגוע בקמפיין שלנו במקום להתעסק בקמפיין שלהם והבלטת יתרונותיו של המתמודד מטעמם. אנו מצידנו נמשיך לקיים קמפיין ישר, הגון, שמבהיר מדוע ישראל גנץ הוא המועמד המתאים ביותר לראשות מועצת בנימין- ללא הכפשות, לכלוכים והפצת פייק ניוז".