דרמה בבית היהודי בירושלים: "תומכים בליאון ולא באלקין"

אחרי שיו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט הודיע על תמיכה בשר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים, 60 חברי סניף ופעילי מפלגת "הבית היהודי" יצאו בקמפיין התומך דווקא במשה ליאון: "קשה לנו להצביע למי שרוצה לחלק את ירושלים"

חדשות כיפה גלעד כהן 18/10/18 15:28 ט בחשון התשעט

דרמה בבית היהודי בירושלים: "תומכים בליאון ולא באלקין"
זאב אלקין, נפתלי בנט, משה ליאון, צילום: מרים אלסטר, הדס פרוש, פלאש 90

פילוג בבית היהודי בירושלים: אחרי תמיכתו של יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט בשר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים, 60 חברי סניף ופעילי מפלגת "הבית היהודי" בירושלים יוצאים בקמפיין נגדי, התומך במשה ליאון לראשות העיר.

חברי הסניף ומתפקדים של 'הבית היהודי' בבירה יפרסמו החל ממחר (ו') מודעות הקוראות לציבור הדתי-לאומי בעיר לבחור בליאון ולא באלקין. לטענתם הסיבה לכך היא מה שמכונה "תכנית החלוקה" שקידם השר אלקין כשר לענייני ירושלים, שלפיה שכונות ערביות בעיר יוכפפו לרשות נפרדת.


להורדת הקובץ


אברהם צימרינג, חבר מרכז הבית היהודי בירושלים אמר ל'כיפה': "קשה לנו להצביע למי שרוצה לחלק את ירושלים. 70% מהסניף של 'הבית היהודי' עזבו את חגית משה אחרי שהבינו שזה לא זה, בלשון המעטה והצטרפו לרשימה של אריה קינג. לפי סקרים שאני ראיתי, חגית משה לא עוברת את אחוז החסימה. אני בעד משה ליאון, הוא איש עשייה של הציבור הדתי לאומי. משה ליאון בא עם אוריינטציה עסקית כמו שצריך לנהל עיר ולא באוריינטציה פוליטית. הרשימה שהוצגה היא רק רשימה חלקית. "

חגית משה יו"ר סיעת הבית היהודי בירושלים:" סניף הבית היהודי מונה עשרות אלפי מצביעים ולא מסתמך על עשרות עסקנים.  הרוב המוחלט יצביע כפי שהוחלט  בגיבוי חברי סיעת הבית היהודי בכנסת. כל נסיון לייצר כותרת אחרת לא קשור למציאות."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן