רעידות ביציבות הקואליציה? ח"כים מ'כולנו' תוקפים את נתניהו

במתקפה שנראית מתוזמרת תקפו חברי הכנסת של 'כולנו' את ראש הממשלה על התבטאויותיו כנגד הדלפות המשטרה וערערו על אמינות המפכ"ל רוני אלשייך. ח"כ מרב בן ארי: "אדוני ראש הממשלה, הבעיה היא אצלך". ח"כ מיקי זהר בתגובה: "אוי לפופוליזם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/17 12:35 כה בתשרי התשעח

רעידות ביציבות הקואליציה? ח"כים מ'כולנו' תוקפים את נתניהו
כלון ונתניהו בישיבת הממשלה, צילום: Olivier Fitoussi/POOL

כבר הרבה זמן שבתוך הקואליציה לא יצאו במתקפה כזו על ראש הממשלה. אחרי תקופה ארוכה של שקט בגזרת המפלגות החברות בממשלה, שלושה חברי כנסת מסיעת "כולנו" תקפו את נתניהו באמצעות הטוויטר בעקבות התגובה החריפה של ראש הממשלה אמש נגד המשטרה.

ח"כ מרב בן ארי צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אדוני ראש הממשלה, הבעיה היא לא במפכ"ל אותו בחרת בעצמך, בחוקרי משטרה המבצעים את תפקידם, בהדלפות מחקירות - הבעיה היא אצלך". בן ארי גם קיבלה מענה מחברת הכנסת של הליכוד נאווה בוקר שהגנה על ראש הממשלה וצייצה לה בתגובה: "מירב התנצלי או תתפטרי! דברייך דוגמה מושלמת לגייס חמישי, את אופוזיציה בתוך קואליציה. מוטב שתשקלי מחדש את מקומך". ח"כ מיקי זוהר מהליכוד גם כן, צייץ בתגובה: "אוי לפופוליזם..".

ח"כ רועי פולקמן צייץ: "מה אמורים להרגיש עשרות אלפי השוטרים עם ההתקפות הבלתי פוסקות על עבודתם? אמון הציבור זה החלק הקשה ביותר במערכת החוק מנהיגות אחראית צריכה לחזקו".

ח"כ רחל עזריה הוסיפה אף היא ציוץ משלה וכתבה: "קו אדום נחצה במתקפה על המשטרה ולא נאפשר זאת. המשטרה היא היסוד של בטחון האזרחים ושלטון החוק. עלינו לאפשר לשוטרים למלא את תפקידם נאמנה".

רחל עזריה

רחל עזריהצילום: Hadas Parush/Flash 90

יועץ התקשורת ליאור חורב, שהוא גם יועצו של יו"ר כולנו, משה כחלון ויש המייחסים לציוצים של שלושת הח"כים את מעורבותו, אמר בתגובה לתגובת נתניהו כנגד העסקתו אצל המפכ"ל: "אני לא מתכוון להתייחס לפוליטיקאים. כל אחד צריך לבחור צד של המשוואה. לא פתחתי בחקירה נגד ראש הממשלה ולא מסרתי עדות נגדו. הטענות שאני נגד נתניהו בגלל הנטייה פוליטית הן קשקוש".