רחל עזריה פורשת מהמירוץ

חברת הכנסת רחל עזריה פרשה הערב מהמירוץ לראשות עיריית ירושלים והודיעה על תמיכה בזאב אלקין. ברקוביץ': "הציבור לא יקנה את הדיל". וגם: האם אלקין יכסה את חובותיה של עזריה?

חדשות כיפה יהונתן קליין 26/09/18 18:51 יז בתשרי התשעט

רחל עזריה פורשת מהמירוץ
ח"כ רחל עזריה. פורשת, צילום: דוברות ח"כ עזריה

חברת הכנסת רחל עזריה (כולנו) פורשת מהמירוץ לראשות העיר ירושלים. עזריה, תושבת ירושלים ולשעבר חברת מועצת העיר, הכריזה לפני מספר חודשים על התמודדות לראשות העיר, בצעד שנתפס בקרב רבים בציבור הדתי-ליברלי בעיר כתמוה, עקב חשש ל'גניבת קולות' מעופר ברקוביץ'.

הערב (ד'), כינסו עזריה והשר זאב אלקין, המתמודד גם הוא לראשות העירייה, מסיבת עיתונאים, בה הודיעה עזריה על פרישתה מהמירוץ ותמיכתה באלקין. על פי עזריה, היא לא קיבלה מאלקין הבטחה לשום תפקיד לאחר הבחירות, והיא פורשת אך ורק לשם טובת העיר.

ממטה עופר ברקוביץ' נמסר: "רחל עזריה היתה מועמדת של קומבינה מראשית הדרך. הזהרנו מהיום הראשון, מדובר בריצה פיקטיבית שנועדה לפגוע בסיכויי המועמד הממלכתי היחידי. עזריה מעוניינת רק באינטרסים האישיים שלה ולא בטובת ירושלים. גם הציבור של עזריה לא יקנה את הדיל הזה, ויצביע לנציג היחיד של ירושלים האותנטית - עופר ברקוביץ".

כתב 'החדשות', יאיר שרקי, פרסם כי בסביבתו של עופר ברקוביץ' טוענים כי עזריה דרשה מהם השבוע את כיסוי חובותיה, כתנאי לתמיכה בברקוביץ' לראשות העיר, דבר המעלה את השאלה האם קיבלה הבטחה כזו מהשר זאב אלקין. כזכור, הקמפיין של רחל עזריה נקלע לקשיים כלכליים לאחר שסירבה לשלם לחברת
הפרסום שפרסמה את תמונותיה
על אוטובוסים בעיר, מכיוון שהתמונות הושחתו בידי קיצוניים, ועזריה הטילה את האשמה על חברת הפרסום.