רגב לשטרן: "בזה לדבריך. הצטרפת לגברים שמכפישים נשים"

השרה תקפה את חבר יש עתיד על ההתבטאויות נגדה ודרשה מראש מפלגתו להשעותו, "אין מקום בחיים הציבוריים לאדם שמבזה נשים ורומז רמיזות סקסיסטיות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/11/18 16:07 כח בחשון התשעט

רגב לשטרן: "בזה לדבריך. הצטרפת לגברים שמכפישים נשים"
רגב מאשימה את שטרן, צילום: אלי סבתי

שרת התרבות והספורט מירי רגב, הגיבה היום (שלישי) לדברי ח"כ שטרן נגדה ורמיזותיו על אופן התקדמותה בצבא, והאשימה אותו בסקסיסטיות.

"אני דוחה בשאט נפש ובזה לדבריו של אלעזר שטרן", אמר רגב והוסיפה כי "דבריו של שטרן הם כתב אישום נגד הנשים שקודמו בצבא ונגד מפקדי הצבא שמעורבים בקידום נשים בצה"ל".

לדברי השר, "בדבריו כלפיי יש רמיזה לכך שאני התקדמתי לא כפי שהגברים מתקדמים בצה"ל, על פי הקריטריונים והמלצות מפקדיי, אלא בהחפצה נשית". רגב אף פנתה ליועץ המשפטי לממשלה, לשר הביטחון ולעדת האתיקה של הכנסת, כדי שיבדקו מול כל מפקדיה בצבא האם קידומה בצה"ל נבע משיקולים זרים ולא מקצועיים.

ח"כ אלעזר שטרן

ח"כ אלעזר שטרןצילום: פלאש 90. הדס פרוש

ח"כ שטרן תקף אמש את שרת התרבות והספורט על חוק הנאמנות בתרבות ולאחר דין ודברים עמה בכנסת הטיח בה כי הוא "יודע איך התקדמת בצבא". בהמשך ניסה להבהיר את דבריו וטען כי התבטאותו "הייתה קשורה להתלהבות היתרה של רגב בשירות אדוניה כמו בתקופת ההתנתקות וכמו שהיא עושה גם היום".

רגב לא התרשמה מההבהרה ואצרה כי "לאור "הרמיזות הבוטות והסקסיסטיות של שטרן", היא גם פנתה ליו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, בדרישה "להשעות לאלתר את שטרן מתפקידו כפי שעשה עם יעקב פרי וצביקה גנדלמן. אין מקום בחיים הציבוריים לאדם שמבזה נשים ורומז רמיזות סקסיסטיות".

לסיום היא האשימה את שטרן תוך רמיזה לקמפיין 'Metoo', "תגיד ותספר מה שאתה יודע, כי אני לא יודעת על מה אתה מדבר. וכן שטרן, הצטרפת לגברים שמכפישים נשים ומזלזלים בכבודן. #YouToo".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן