ראש נאס"א על רונה רמון: "העניקה השראה לדור החדש"

ראש הארגון שבמסגרתו מצא אילן רמון את מותו ספד לרעייתו שהלכה לעולמה, "האומץ והאופן מעורר ההשראה שלה, אל מול הטרגדיה שחוותה, היוו השראה לייסוד של דור חדש". ח"כ מועלם: "אור גדול של נתינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/18 08:33 י בטבת התשעט

ראש נאס"א על רונה רמון: "העניקה השראה לדור החדש"
הוספדה גם על ידי ראש נאס"א, צילום: פלאש 90. גדעון מרקוביץ

הידיעה על מותה של רונה רמון הגיעה גם לארצות הברית, שם ספד לה הלילה (שלישי) ראש נאס"א, שבמסגרת ארגונו טס בעלה, אילן, לחלל ונהרג בדרכו חזרה לכדור הארץ.

"נאס"א כואבת את מותה של רונה רמון, ואנחנו שולחים את תנחומינו למשפחתה ולעם ישראל", אמר ג'ים בריינדסטין.

לדבריו, "האומץ והאופן מעורר ההשראה שלה, אל מול הטרגדיה שחוותה, היוו השראה לייסוד של דור חדש המבוסס על המורשת של בעלה, האסטרונאוט אילן רמון". הוא הוסיף כי "היא העניקה השראה לדור החדש".

רמון (54) נפטרה אמש לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. לאחר שאיבדה את בעלה בשנת 2003 ואת בנה הטייס, אסף, בתאונת טיסה מספר שנים לאחר מכן, היא הקדישה את חייה למען קידום הנוער בישראל. במותה היא הותירה אחריה שלושה ילדים.

יו"ר סיעת הבית היהושדי, ח"כ שולי מועלם רפאלי, ספדה גם היא לרונה וצייצה בטוויטר כי כולם נפרדים "מרונה רמון האהובה. רונה האופטימית, הישירה, מלאה האנרגיות והתוכניות, רונה של בחירה בחיים ונתינה אין סופית לכל אחד ואחת, ולכלל החברה. אור גדול של נתינה– האור של רונה כבה, והשאיר את כולנו עם הידיעה הברורה שעלינו לעבוד קשה כדי להשפיע מהאור שלה שחדר לתוכנו על הסביבה כולה".