ראש העיר שדרות: "התחושות שלנו קשות מאוד"

על רקע סוף השבוע המתוח בדרום, הביע אלון דוידי התנגדות להפסקת האש, ואמר: "קורא לרה"מ לרדת ולשמוע את רחשי לבם של התושבים". השר אריאל: "אנחנו מאפשרים לחמאס להתארגן לסבב הבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/18 09:52 ג באב התשעח

ראש העיר שדרות: "התחושות שלנו קשות מאוד"
אלון דוידי, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

"התחושות שלנו לגבי הפסקת האש המדומה הן קשות מאוד, מי שמחליט על פתיחת האש והפסקת האש זה החמאס ולא מדינת ישראל", כך אמר הבוקר (א') ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, בהתייחסות לסוף השבוע המתוח בדרום.

"אני קורא מכאן לראש הממשלה ולשרי הקבינט להיות עם התושבים, לרדת לדרום ולשמוע את רחשי לבם על סוף השבוע הקשה ביותר שהיה כאן מאז צוק איתן", הוסיף דוידי.

בריאיון ל"כאן רשת ב" הביע שר החקלאות, אורי אריאל, את התנגדותו להפסקת האש, ואמר: "אני לא יכול להסביר את מדיניות הממשלה, כי מה שאני לא מבין - אני לא יכול להסביר. הפסקת אש לא טובה לתושבי שדרות ולא לעם ישראל. אנחנו מאפשרים לחמאס להתארגן לסבב הבא, שיהיה בעוד שבוע או בעוד שעתיים, ואנחנו אלו שמזמינים אותו".
https://soundcloud.com/kan-bet/a23cumyykluz

בצל הדיווחים על הפסקת האש צפוי הקבינט המדיני-ביטחוני להתכנס בשעה 12:00, כדי לדון על ההסלמה בדרום. בתוך כך, דווח הבוקר על שני הרוגים מפיצוץ במערב העיר עזה. ערוץ אל-אקסא דיווח כי מקור הפיצוץ הוא בתאונת עבודה.