ראש הממשלה נתניהו והשר בנט הגיעו לניחום אבלים בביתו של ארי פולד

השר בנט ביקר את הוריו ומשפחתו של הנרצח בפיגוע בצומת גוש עציון, ארי פולד ז״ל: ״ארי לא הלך כצאן לטבח - מעולם לא ראיתי משהו כמו מה שראינו היום״

חדשות כיפה מירב כהן 16/09/18 22:28 ז בתשרי התשעט

ראש הממשלה נתניהו והשר בנט הגיעו לניחום אבלים בביתו של ארי פולד
צילום: דוברות השר בנט

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך ויו״ר הבית היהודי הגיע כעת לניחום אבלים בבית משפחת פולד בירושלים. 

השר שוחח עם משפחתו של ארי פולד ז״ל ושמע מהם על עלייתם לארץ ישראל, על סיפורה של המשפחה ששרדה את השואה ועל חייו של ארי, ״גיבור ישראל שבמותו הציל אחרים״ כך אמר בנט. 

בשיחתם שמע בנט מההורים, יונה ומרי פולד, על פועלו של ארי ז״ל בתחום ההסברה, על גיוס הכספים למען מדינת ישראל, על לחימתו במלחמת לבנון השנייה ועל עלייתו לישראל כחייל בודד. ״הוא עשה כל כך הרבה דברים במקביל, אנחנו מקבלים סיפורים עליו ממדינות בכל העולם. הוא היה מלא תשוקה לישראל. האהבה לארץ באה מעומק הלב״.

צילום: דוברות השר בנט

הוריו של פולד סיפרו על בנם כי ״היו לו כח על אנושי, הוא עשה דברים שלא ייאמנו. אנחנו לראשונה מרגישים את מחיר החיים בישראל. אבל אנחנו מבינים שחייבים להמשיך״.

בנט אמר למשפחה ״הכאב נורא, אין דרך להכיל את האסון. נקודת האור היחידה היא שארי לא הלך כצאן לטבח, הוא הציל גם אחרים. נלחם עד הרגע האחרון. מעולם לא ראיתי דבר כמו מה שראינו היום״. 
עוד הוסיף בנט ואמר למשפחה ״יש לכם דוד, אח ובן גיבור. חי כגיבור ומצא את מותו כגיבור. וכמה כוחות יש במשפחה הנפלאה שלכם, תמצית הציונות. יהיה זכרו ברוך״.