ראשי מועצה ביהודה ושומרון מגיבים: "כשראש הממשלה מזמין - באים"

אחרי ההודעה של חלק מראשי המועצות כי הם יחרימו את הפגישה את ראש הממשלה, יוצאים ראשי מועצת אפרת ובית אל וקוראים לחברים להגיע

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/18 09:14 יח בטבת התשעט

ראשי מועצה ביהודה ושומרון מגיבים: "כשראש הממשלה מזמין - באים"
נתניהו, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ראשי מועצות ביהודה ושומרון בהם: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, וראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, שגרו מכתב לראש הממשלה בו הודיעו כי ייאלצו לוותר על פגישה עם נתניהו שצפויה להתקיים הבוקר (ד') ב שעה 10:00, כיוון שהוא דוחה את ההתיישבות בהבטחות סרק.

בתגובה אמר עודד רביבי ראש מועצת אפרת: " ההחלטה להחרים פגישה עם ראש הממשלה היא עזות פנים, הלבנת פנים ופגיעה בהתישבות. הניסיון לכופף את ידיו בגלל הבחירות הקרבות אינה מכבדת אותנו. כשראש הממשלה מזמין - באים. מי שמתנגד לחרמות לא מחרים."

גם ראש מועצת בית אל שי אלון כתב לחבריו: "אני אגיע לפגישה עם ראש הממשלה כמתוכנן, לא ייתכן שאנחנו, תושבי יהודה ושומרון שנלחמים נגד חרמות נחרים בעצמנו פגישה עם ראש הממשלה, אני מציע לכל ראשי המועצות ביו"ש להתאחד ולהגיע לפגישה עם ראש הממשלה, כוחנו באחדותינו"

במועצת יש''ע אומרים: "מועצת יש''ע דוחה בתוקף את החרמת הפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על ידי ראש מועצה אזורית שומרון. אנחנו לא מחרימים את ראש הממשלה. מועצת יש''ע וראשי הרשויות יגיעו כמתוכנן לפגישה עם ראש הממשלה. אנו מצפים מראש הממשלה להיענות לבקשותנו הצודקות ונמצה איתו את את הדיון ואת דרישותינו. כך דואגים לעתיד ההתיישבות."