קריאה ביו"ש: "לחסל את אבו מאזן"

על רקע הפיגוע בעפרה, חברי תנועת "דרך חיים" תלו ברחבי ההתיישבות מודעות, בהן נראה יו"ר הרשות הפלסטינית כשמטרה סביב ראשו תחת הכיתוב "לחסל את מממני הטרור", ו-"מממן רצח=רוצח"

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/12/18 16:57 ג בטבת התשעט

קריאה ביו"ש: "לחסל את אבו מאזן"
אבו מאזן, צילום: flash 90

יומיים לאחר פיגוע הירי בצומת עפרה, תלו היום פעילי תנועת "דרך חיים", ברחבי יהודה ושומרון, מודעות ובהן קריאה לחסל את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. 

במודעה צוירה סביב ראשו של אבו מאזן מטרה ובה קריאה "לחסל את מממני הטרור", מתוך הטענה כי מי שמשלם כספים ומשכורות למחבלים הוא מחבל בעצמו.

"כולם מדברים על חמאס וחיזבאללה, האיומים הגדולים", טען חבר התנועה ומיוזמי הקמפיין, נריה אופן, "אבל צריך לזכור שהשיטה של אבו מאזן - ביטוח למחבלים - היא זו שבפועל אחראית היום סטטיסטית ליותר דם של יהודים".

הכקזה שקוראת לחסל את אבו מאזן

הכקזה שקוראת לחסל את אבו מאזןצילום: דרך חיים

חבר הנהלת התנועה, אורי קירשנבום, הוסיף כי "כל הפוליטיקאים מפנים אצבע מאשימה על אבו מאזן שמסית לטרור אבל מאחורי הקלעים ממשיכים לשתף פעולה עם מפעל עידוד הטרור של הרשות. הגיע הזמן לשנות את האבסורד הזה".

בתחילת השבוע ביצע מחבל ירי מרכב חולף לעבר קבוצת ישראלים שהמתינו בתחנה שבצומת עפרה. מהירי נפצעו 7 בני אדם, אחת מהן, שירה איש-רן, שהייתה בהריון מתקדם. בהמשך יילדו אותה הרופאים בניתוח קיסרי ומצבה השתפר מעט. עם זאת, מצבו של התינוק ממשיך להיות קשה. בעלה, עמיחי, נפצע גם הוא בפיגוע, אך מצבו הוגדר קל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן