שיפור במצבה של שירה איש-רן, שנפצעה בפיגוע בעפרה

על פי הודעת בית החולים שערי צדק, שירה איש-רן התעוררה ומתקשרת עם סובביה. מצבו של תינוקה שנולד בחודש השביעי מוסיף להיות קשה מאוד.

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/18 08:33 ג בטבת התשעט

שיפור במצבה של שירה איש-רן, שנפצעה בפיגוע בעפרה
שירה ועמיחי איש-רן, צילום: מתוך היוטיוב של שירה איש-רן, באדיבות המשפחה

בית החולים שערי צדק מסר הבוקר (ג') הודעה, כי חל שיפור ניכר במצבה של שירה איש-רן, תושבת אלון מורה בת 21, שנפצעה בפיגוע הירי בצומת עפרה ביום ראשון בערב. על פי הודעת בית החולים, שירה, שהיתה מורדמת, התעוררה והיא מתקשרת עם הסביבה. גם מצבו של בעלה, עמיחי, שנפצע בינוני בפיגוע, חל שיפור.

לצד זאת, מסר בית החולים כי מצבו של תינוקה, שיולד בניתוח קיסרי בחודש השביעי להריון לאחר הפציעה, מוסיף להיות קשה מאוד. לדברי הוריה של שירה אמש, התינוק לא קיבל חמצן במהלך הנסיעה לבית החולים, והוא זקוק לתפילות מרובות.

אמש מסרו הוריהם של שירה ועמיחי הצהרה משותפת לתקשורת, בה סיפרו על מצבם של ילדיהם ושל נכדם הטרי. ליאורה, אמה של שירה סיפרה: "ראיתי שהיא רוצה לאחוז את היד שלנו, אז נתתי לה את היד והיא החזיקה אותה", סיפרה אמה, "ראיתי שהיא מסתכלת על אבא והוא גם נתן יד. ואז ראיתי את הדמעות זולגות על הלחיים. ראיתי שהיא מנסה לדבר אבל היא לא יכלה בגלל הצינורות שמחוברים אליה. אז שרתי לה, ואמרנו לה שכל עם ישראל מתפלל עליה. היא נס, ויש לה את הצוות הרפואי הכי מדהים שמטפל בה".