קורן נגד חנין זועבי: "נשות המגזר מתביישות בך"

הודעתה של ח"כ חנין זועבי מהרשימה המשותפת, כי לא תשתתף באירוע לזכר נרצחות אלימות במשפחה כי משתתפות בו נשים מהתנחלויות, עוררה זעם במערכת הפוליטית. ח"כ נורית קורן מהליכוד: "בניגוד אלייך, אני לא מפרידה בין דם לדם".

חדשות כיפה יהונתן קליין 22/11/18 10:03 יד בכסלו התשעט

קורן נגד חנין זועבי: "נשות המגזר מתביישות בך"
ח"כ נורית קורן, צילום: Miriam Alster/FLASH90

השבוע התקיימה בכנסת דקת דומיה לזכר 21 נשים שנרצחו שנה ע"י בן משפחה או בן זוגן, במסגרת שבוע המאבק באלימות כלפי נשים. 13 חברות כנסת התאספו לתמונה משותפת, כל אחת בחולצה לבנה עם שם אשר מנציח אישה שנרצחה מתחילת השנה. 

אך חברת כנסת אחת הודיעה כי לא תגיע. חנין זועבי (הרשימה המשותפת), הודיעה כי לא תשתתף ביוזמה ובצילום כיוון שמשתתפות בו ח"כיות מתנחלות. להצטלם עם חברות כנסת מההתנחלויות זה לייצר לגיטימציה לדבר שהיא מתנגדת אליו, אמרה זועבי ל'כיפה'. "לא אקח חלק ביוזמות בבהן משתתפות חברות כנסת המתגוררת בהתנחלויות", והוסיפה, "המאבק בהתנחלויות עומד מעל לכל יוזמה, מבורכת ככל שתהיה".

תגובתה של זועבי עוררה זעם רב. חברת הכנסת נורית קורן (ליכוד) כתבה הבוקר (ה'), בעקבות הפרסום ב'כיפה' כי זועבי מביישת את המגזר הערבי.

"ח"כ חנין זועבי, נשות המגזר הערבי מתביישות בך", כתבה קורן. "ביוזמה לזכר 21 נשים שנרצחו השנה, לבשתי חולצה עם שמה של נורית מאלק מיפו, שנרצחה. בניגוד אליך, איני מבדילה בין דם לדם ולא מערבת פוליטיקה ברצח נשים. חנין, חשפת את פרצופך האמיתי והאלים כלפי נשות המגזר".