צפו- הרב עובדיה זצ"ל לבנו לאחר שנבחר לתפקיד הרב הראשי על העגונות: "תעמוד לימינה. תמצא לה פתרון"

זמן קצר לאחר היבחרו של הרב יצחק יוסף לתפקיד הרב הראשי הספרדי, הגיע יחד עם מצלמות ערוץ 10 לאביו, מרן הרב עובדיה זצ"ל שענה לשאלה מה צריך בנו לעשות בתפקיד ונענה: "אתה צריך לעמוד לימינה שלא תשאר עגונה כל החיים שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/16 23:11 טז בחשון התשעז

צפו- הרב עובדיה זצ"ל לבנו לאחר שנבחר לתפקיד הרב הראשי על העגונות: "תעמוד לימינה. תמצא לה פתרון"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

החלטתו של הרב הספרדי הראשי, הרב יצחק יוסף לדון בערעור על פסיקתו של בית הדין בצפת וראש ההרכב הרב אוריאל לביא שפסקו להתיר אשה מעגינותה לאחר שבעלה הפך לצמח, מעוררת סערה.

כדאי להיזכר בתשובתו של אביו של הרב הראשי, מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שהדריך את בנו לעיני מצלמות ערוץ 10, זמן קצר לאחר שנבחר לתפקיד. בתשובה לכתב הערוץ, אבישי בן חיים השיב הרב עובדיה מהן הציפיות שלו מבנו ומה הוא אמור לעשות כעת כרב ראשי. הרב עובדיה בחר להקדיש חלק נכבד מתשובתו דווקא לנושא העגונות: "...וגם העגונות המסכנות. בעלה נטש אותה הלך ולא חזר. אתה צריך לעמוד לימינה, למצוא לה פתרון שלא תשאר עגונה כל החיים שלה. תראה אתה יודע כמה טרחתי בספרים שלי, כמה טרחתי, טיפחתי וריביתי דעות של פוסקים למצוא דרכים להתיר את הנשים האלה".

[embed]

]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן