ציפי חוטובלי לכיפה: "השמאל אלוף בדיבורים לפני - ובויתורים אחרי"

סגנית שר החוץ מודאגת מהמגמות בסקרים, אבל בטוחה שהליכוד ינצח - אם בוחרי הימין יתלכדו סביבו: "המצע של כחול לבן הוא המצע של יאיר לפיד, שכבר הוכיח שהוא שמאל, ברור לכולנו לאיזה מחנה גנץ ולפיד שייכים"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 05/03/19 09:25 כח באדר א'

ציפי חוטובלי לכיפה: "השמאל אלוף בדיבורים לפני - ובויתורים אחרי"
סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, צילום: דוברות

הליכודניקים מודאגים. לאחר נאום ראש הממשלה אמש (ב'), בפתיחת קמפיין הליכוד, שתקף בחריפות את בני גנץ ואת מפלגת כחול לבן, בליכוד מיישרים קו. סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, המועמדת במקום ה-17 ברשימת המפלגה, אומרת בשיחה עם חדשות כיפה, מייד לאחר נאום ראש הממשלה, כי הסקרים מדאיגים, וכי כחול לבן היא שמאל מובהק.

ראשי כחול לבן הצהירו הבוקר הצהרות מאוד ימניות בגולן.

"גם רבין דיבר הרבה על רמת הגולן בקמפיין שלו, ואנחנו זוכרים את המשא ומתן שהוא ניהל להחזרת רמת הגולן. השמאל אלוף בדיבורים לפני ובוויתורים אחרי - כשהוא נבחר" ואנחנו כאנשי ימין מלוכדים - רוב הציבור הוא ימני - רק אסור ליפול בפח, אסור לקנות את התחפושת.

"גנץ ולפיד הם שמאל. תראי את המצע שלהם, היום התפרסם המצע שלהם, ברור לחלוטין שזה המצע של יאיר לפיד ויש עתיד, ולפיד כבר הוכיח שהוא שמאל מוחלט, גם בענייני זהות יהודית, גם למה שקשור במאבקים שלו, להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, המאבק שלו בציבור החרדי. ברור לכולנו, בשיח הזהויות הישראלי, לאיזה מחנה פוליטי לפיד וגנץ שייכים".

תוקפים בחזרה. בני גנץ ויאיר לפיד

בני גנץ ויאיר לפיד. שייכים לשמאלצילום: פלאש 90, הדס פרוש, תומר ניוברג

"לכן, כל מי שלא רוצים לראות ממשלת שמאל עולה, חייבים להצביע הפעם לליכוד. כי זה קרב קשה. ראש הממשלה אמר את זה בצורה הכי ברורה. אלה בחירות קשות, ורק אם נצביע ונלך עם הלב, עם התחושה העמוקה של המחוייבות שלנו לארץ ישראל, אנחנו ננצח בבחירות האלה".

כחול לבן כרגע מובילים בסקרים בצורה משמעותית.

"הסקרים כרגע לא משקפים שום דבר אמיתי, בסוף יש רק סקר אחד שקובע - בקלפי. אנחנו זוכרים כמה הליכוד היה בסקרים בפעם הקודמת, בתקופה הזו היינו בסביבות העשרים. הסקרים כרגע משקפים מגמות, מגמה של התחזקות בצד השני, וזה צריך להדאיג אותנו, אבל הדאגה צריכה להפוך לפעולה אחת - מחל בקלפי".

תסכימו לשבת עם כחול לבן בממשלה?

"אנחנו רוצים ממשלת ימין, אנחנו רוצים את השותפות הקואליציוניות הנוכחיות. אנחנו לא רוצים ממשלת שמאל. ממשלת ימין - ליכוד והשותפות הנוכחיות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן