נתניהו: "השמאל עלול לעלות לשלטון ולקחת אותנו אחורה"

לחיצת יד מפתיעה, נאום בצל החלטת יו"ר ועדת הבחירות ובלאגן גדול. נתניהו נאם בפתיחת קמפיין הליכוד. ובעיקר תקף ללא הפסקה את רשימת כחול לבן: "אם לפיד וגנץ יצליחו לטשטש את ההבדל בינינו לבינם, השמאל יעלה לשלטון ויחזיר אותנו אחורה" בתחילת נאומו לחץ את ידו של גדעון סער

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/19 19:39 כז באדר א'

נתניהו: "השמאל עלול לעלות לשלטון ולקחת אותנו אחורה"
ראש הממשלה נואם, הערב, צילום: אהרן קרון, פלאש 90

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/354955135106296/

ראש הממשלה נתניהו בכפר המכבייה: ״יש כאן התגייסות שלא הייתה כמוה של השמאל והתקשורת. הם יודעים שמול ההישגים הכבירים שלנו, הם לא יכולים לנצח אותנו במשחק הוגן. אז הם משחקים משחק בלתי הוגן. ראשית, הם מנסים להוציא אותי מהמגרש, כדי שהליכוד והימין יפלו מהשלטון. 
 
"אבל זה לא ילך להם. ראיתם לבד: לא היה שום דבר חדש בהאשמות הסרק נגדי. עוד לפני שהצגתי את האמת מגדל הקלפים החל לקרוס, וכשתהיה לי ההזדמנות להציג את העובדות הוא יקרוס כליל.

כניסת ראש הממשלה לאולם


 
"אבל זה יקרה רק אחרי הבחירות. בינתיים יש סכנה אמיתית שכמה מתומכינו יישארו בבית או לא יצביעו לליכוד. מי שנשאר בבית, מי שמעביר את תמיכתו למפלגה אחרת, מי שמצביע ללפיד וגנץ, מי שמקטין את הליכוד – צריך לדעת שהוא מעלה את השמאל לשלטון. 
אסור לתת לזה לקרות. כי רק ליכוד גדול ינצח את השמאל״.

"מצביעי הימין, ארבע שנים אתם יושבים בבית ושומעים ערב-ערב את שידורי התעמולה נגדנו בטלוויזיה. 11, 12, 13 – הכל אותו דבר. אותה שטיפת מוח, ערב-ערב. כמה זה מוטה. כמה זה מסולף. אני יודע כמה זה מקומם אתכם.
 
"אבל אחת לארבע שנים יש לכם הזדמנות לתת תשובה מוחצת לפרשנים, לכתבים, לשדרני התעמולה של השמאל: אתם יכולים להגיד להם דבר פשוט: זה לא יעזור לכם. אתם לא תחליטו! אנחנו נחליט. העם יחליט.
כי העם הוא הריבון. לא התקשורת!"

״אם לפיד וגנץ יצליחו לטשטש את ההבדל בינינו לבינם, השמאל יעלה לשלטון ויחזיר אותנו אחורה, כפי שקרה בפעמים הקודמות שהמליכו גנרלים מהשמאל. ואתם זוכרים מה קיבלנו? קיבלנו את אוסלו ואת האינתיפאדה, אוטובוסים מתפוצצים ואלפי הרוגים.
אסור לחזור על הטעות המסוכנת הזאת. ידידיי, יש רגעים שהאמת מבליחה במלוא עוצמתה. שנה אחרי "צוק איתן", בני גנץ השתתף בטקס לזכר קורבנות המבצע – ישראלים ופלסטינים.
אתם יודעים מי כלול בקורבנות הפלסטינים? אלף מחבלים של החמאס. אני לא הייתי מעלה בדעתי ללכת לטקס הזה. אבל בני גנץ ישב שם בשורה הראשונה! זה אומר המון על חוסר שיקול הדעת, וזה אומר המון על ההבדל בינם לבינינו.
אנחנו ימין – לפיד וגנץ הם שמאל. זאת האמת״.

מוקדם יותר תקף נתניהו את החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, לשדר את נאומו באירוע הפתיחה של קמפיין הליכוד בדיליי של 10 דקות. נתניהו כתב בטוויטר: ‫"כל ערב ערוצי התעמולה של השמאל נותנים במה מלאה למפלגת השמאל של לפיד וגנץ. רק במקרה של הליכוד זה 'תעמולת בחירות'. היכנסו לפייסבוק שלי בשעה 20:00 והצטרפו לנאום המלא שלי - בלי דיליי ובלי צנזורה"‬.
גם בחדשות 13 הודיעו כי הם מתנגדים להחלטה, העלולה לפגוע ברייטינג של שידורי הטלוויזיה, ויפנו לשופט מלצר בבקשה לשנות אותה.

באירוע, המתקיים בכפר המכביה בתל אביב, נרשמה לחיצת יד לא מובנת מאליה בין ראש הממשלה לבין מס' 4 ברשימה, השר לשעבר גדעון סער, לאחר ההתקפות החריפות של ראש הממשלה על סער, בטענה כי הוא מנסה לחתור תחתיו ולהקים ממשלה במקומו, לאחר הבחירות.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב: "לא יעזור להם. הנאום של ראש הממשלה ישודר ויגיע לכל בית במדינת ישראל. גנץ ולפיד יקימו ממשלה בגוש חוסם עם הערבים".

חברי הליכוד לפני נאום ראש הממשלה

חבר הליכוד ניר ברקת, הממוקם בעשירייה הראשונה ברשימת המפלגה, אומר לחדשות כיפה כי "אנחנו ננצח עם מה שיש".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן