"צה"ל מתקיף 100 מטרות בעזה. וואו"

יו"ר הימין חדש, נפתלי בנט, לא התרשם מתגובת ישראל לירי על השרון מעזה: "גם הצבא החזק ביותר במשרד התיכון לא יכול לנצח כשלדרג המדיני אין אומץ" על נתניהו וגנץ: "עסוקים יומם ולילה בפרשיות אישיות מביכות"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 26/03/19 12:02 יט באדר ב'

"צה"ל מתקיף 100 מטרות בעזה. וואו"
בנט וברקת בהשקת קמפיין המפלגה בדרום, צילום: דוברות הימין החדש

יו"ר הימין החדש וחבר הקבינט מדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, קיים היום (ג') מסיבת עיתונאים עם חברת רשימתו אלונה ברקת באשדוד והתייחס להסלמה הביטחונית בדרום ותקף את התנהלות ישראל בסבב האחרון

"אתמול בלילה", אמר לצד חברתו לרשימה, אלונה ברקת, "ישנתי בעוטף עזה כדי להרגיש כמו תושב דרום, יממה לאחר שהרגשתי מה זה תושב רעננה כשבחמש בבוקר חוויתי אזעקה וריצה עם הילדים לממ"ד".

בנט תקף את ראש הממשלה ויריבו מכחול לבן וטען כי "תושבי הדרום מופקרים כבר 15 שנה בידי קברניטי הביטחון של מדינת ישראל. זו עובדה. שני המועמדים לראשות הממשלה עסוקים יומם ולילה בפרשיות אישיות מביכות, טלפונים וצוללות. עם נחיתת ראש הממשלה יש לתת הוראה לצה"ל למוטט את חמאס. במצב כזה אני אתן לנתניהו את מלוא הגיבוי. יש מה לעשות".

בהמשך הוא תהה: "מה עשינו אחרי הירי אתמול של חמאס שמוטט בית בשרון? ירינו על בניין ריק והרסנו אותו. סיפרנו לעצמנו שבעזה לא ראו דבר כזה 40 שנה. צה"ל מתקיף 100 מטרות בעזה. וואו. את חמאס צריך למעוך. גם הצבא החזק ביותר במשרד התיכון לא יכול לנצח כשלדרג המדיני אין אומץ. ההנהגה הביטחונית לא מספקת ביטחון לדרום. זה בסדר לבקש קצת זמן וקרדיט. גם לתוכנית שלי ייקח זמן עד שהכל ייפתר, אבל התוצאה שלה תהיה עקירה מהשורש ומהיסוד של הטרור בעזה. יש תכנית. הצגתי אותה מזמן ואני מבקש מהקבינט לאמץ אותה".

אלונה ברקת

אלונה ברקתצילום: תומר נויברג, פלאש 90

בחלק השני של מסיבת העיתונאים, הציגה מספר 3 ברשימת המפלגה, אלונה ברקת, את תוכניתה לחיזוק הדרום, שאימוצו יהווה תנאי לכניסה לממשלה, ולפיו כל יישובי הדרום שנמצאים תחת ירי רקטות כבד ומתמשך יקבלו את הטבות המס שמגיעות למתגוררים בקו עימות.

"גזלו את קו העימות מאשקלון, אשדוד, באר שבע ויישובים רבים נוספים כדי לחסוך על חשבונם מיליארד וחצי שקלים בשנה לקופת האוצר", תקפה ברקת שהבטיחה, "אנחנו נחזיר לתושבי הדרום את מה שמגיע להם. נקודה. במידה ונשב בממשלה לצד נתניהו, נדאג כתנאי כניסה לקואליציה, שהממשלה תתקן את העוול המשווע הזה ושהתושבים שמגיע להם יקבלו את הטבות המס שנגזלו מהם בשווי מאות ואלפי שקלים נטו בחודש. זו ההתחייבות שלנו לתושבי הדרום. לא ספרו אתכם עד היום – מהיום יש דרום חדש שיתחילו לספור אותו ובשקלים".

נושאים נוספים שהבטיחה ברקת לטפל בהם במסגרת תוכניתה, הם מצב התעסוקה בדרום והוספת עשרות אלפי מקומות עבודה, שיפור תשתיות, בניית שדה תעופה וכן שיפור מערכת הבריאות באזור. "באתי לדרום", היא סיימה, "כדי שכל ילד יידע שאפשר להגשים כל חלום, שאפשר להצליח בחיים, אם רק יקבל הזדמנות".