פשע שנאה בנוקדים: מאות עצים נעקרו ונגנבו

צפו: פלסטינים עוקרים וגונבים עצים מחלקה ליד ביישוב נוקדים, שעובדה לפי ימים אחדים. כוחות הביטחון סורקים את האזור במטרה למצוא את החשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/19 10:39 יט באדר א'

פשע שנאה בנוקדים: מאות עצים נעקרו ונגנבו
החלקה ההרוסה, צילום: ללא

פשע שנאה נוסף ביישוב נוקדים. פלסטינים נכנסו בשעות הבוקר המוקדמות לחלקה שניטעה על ידי תושבי נוקדים, עקרו כחמישים עצים וגנבו את רובם. בסרטון שצילמו אנשי היישוב ניתן לראות כי הגנבים לוקחים את העצים מול עיניו של תושב המקום, ולא נרתעים ממנו. 

עקירת העצים בנוקדים מצטרפת לשורה פשעי שנאה המתרחשים ברחבי יהודה ושומרון על ידי פלסטינים מהכפרים הסמוכים ליישובים היהודים. 

הנזק הכבד לחלקה, שעובדה רק בשבוע שעבר, כאשר העצים נעקרו ממקומם ורובם נגנבו. כוחות הביטחון סורקים את האזור בערת גששי צה"ל במטרה למצוא את הגנבים. 

צילום: ללא

 

בתגובה לעקירת העצים בנוקדים תוקף ראש המועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן:"רק לפני שבוע היינו עדים לטרור חקלאי בכפר עציון והנה אנו עדים שוב לטרור בחקלאות היהודית על ידי שכנינו. אסור שתופעה זו תמשיך ותביא לגל גדול של הרס בחקלאות הישראלית. מדינת ישראל חייבת להגדיר את הטרור החקלאי כטרור לכל דבר ולהביא פתרון לתופעות אלו שקורות ברחבי מדינת ישראל הן בצפון, הן בדרום והן ביהודה ובשומרון. חייבים לנקוט ביד קשה ולהתייחס לאירועים אלו כפיגוע טרור לכל דבר. אסור להגיע למצב שזה יגיע לחיי אדם. זה צו השעה וצריך להדליק נורה אדומה למקבלי החלטות".